Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg er en dreng på 15 år  ved navn Anders der bor i Haderslev og interesserer sig meget for IT og webudvikling. Jeg er gå på mod, og når jeg har sat mig et mål, gennemfører jeg det i fleste tilfælde. Det jeg hovedsageligt beskæftiger mig med er flash, hvilket jeg er nogenlunde  til. Jeg er stadig på et grundlæggende niveau, jeg har en begrænset viden omkring actionscript som jeg på nuværende tidspunkt er ved at opbygge viden omkring. Jeg er god til at animere og lave forskellige effekter, men design mæssigt halter jeg lidt.

Derfor søger jeg en designer som har lyst til at starte et lille foretagende med mig, indtægter deles mellem os. Jeg tænker på at vi primært vil beskæftige os med udvikling af flash hjemmesider, både hele sider og diverse komponenter (slideshows, menuer osv.) Designeren leverer det grafiske materiale, hvor efter jeg animerer og klarer den tekniske del af det.

Jeg har ikke nogen større krav til designeren, da det er begrænset hvad jeg selv har af kompetencer, dog skal designer selvfølgelig have beskæftiget sig med emnet, og have nogenlunde kendskab til det. Alderen er ligemeget og der arbejdes hver for sig,  alt komunikation vil foregå per mail eller evt. via msn.

Hvis du er nteresseret og vil høre mere om planer og opstart, kan jeg kontaktes på følgende e-mail: Anderz_100@hotmail.com

Fortsat god dag.

Mvh: Anders Møller :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:11

Hej Anders

Jeg har ikke selv tid til at indgå et partner skab med dig, men vil blot fortælle dig, at jeg synes du er super cool! At have så meget nosser og en så god formuleringsevne i en alder af blot 15år! Respekt.

Har du evt. overvejet blot at benytte dig af freelance til de opgaver du ikke selv kan løse?

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:57

hoeks:

Hej Anders

Jeg har ikke selv tid til at indgå et partner skab med dig, men vil blot fortælle dig, at jeg synes du er super cool! At have så meget nosser og en så god formuleringsevne i en alder af blot 15år! Respekt.

Har du evt. overvejet blot at benytte dig af freelance til de opgaver du ikke selv kan løse?

Hej, tak for den positive kommentar.

Det er måske ikke den værste idé at benytte sig af freelance, dog ville det være rart med en samarbejspartner på mange måder. Da markedet jo er stort, har jeg ikke lyst til at satse alt for meget rent økonomisk, at få en freelance designer til at lave grafisk materiale til en hel hjemmeside, bliver måske ikke helt billigt? Så har jeg jo allerede et underskud der skal tjenes hjem. Generelt er jeg i tvivl om hvorvidt det profit mæssigt vil komme til at hænge ordenligt sammen med freelance. Eftersom konkurencen er hård på markedet, og der er mange med langt mere imponerende refferencer end jeg har, bliver jeg nødt til at være billig i forhold til mine konkurenter. Nu har jeg ikke den helt store erfaring om hvordan prismarkedet ligger, men som sagt vil jeg gerne være billig samtidig med jeg får noget profit ud af det. Generelt ville det være rart med en samarbejdspartner, også hvad angår rådgivning osv. Under alle omstændigheder bliver jeg nødt til at skille mig ud fra mængden hvis jeg virkelig vil have en god fortjeneste, menmindre jeg kan opbygge min virksomhed på et  unikt og autentisk koncept, vil dette ikke være muligt. Lidt små men faste intægter er egentligt hvad jeg søger på nuværende tidspunkt.

Jeg er faktisk blevet kontaktet på mail af et reklamebureau som siger at de tit mangler flash udvikler, så under alle omstændigheder får jeg nok lidt arbejde engang imellem

Mvh: Anders Møller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Send en mail til:

yusuf [at] erdogmus.dk

Så kan vi finde ud af noget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)