Hejsa :-)
Jeg er en dreng på 15 år ved navn Anders der bor i Haderslev og interesserer sig meget for IT og webudvikling. Jeg er gå på mod, og når jeg har sat mig et mål, gennemfører jeg det i fleste tilfælde. Det jeg hovedsageligt beskæftiger mig med er flash, hvilket jeg er nogenlunde til. Jeg er stadig på et grundlæggende niveau, jeg har en begrænset viden omkring actionscript som jeg på nuværende tidspunkt er ved at opbygge viden omkring. Jeg er god til at animere og lave forskellige effekter, men design mæssigt halter jeg lidt. Derfor søger jeg en designer som har lyst til at starte et lille foretagende med mig, indtægter deles mellem os. Jeg tænker på at vi primært vil beskæftige os med udvikling af flash hjemmesider, både hele sider og diverse komponenter (slideshows, menuer osv.) Designeren leverer det grafiske materiale, hvor efter jeg animerer og klarer den tekniske del af det. Jeg har ikke nogen større krav til designeren, da det er begrænset hvad jeg selv har af kompetencer, dog skal designer selvfølgelig have beskæftiget sig med emnet, og have nogenlunde kendskab til det. Alderen er ligemeget og der arbejdes hver for sig, alt komunikation vil foregå per mail eller evt. via msn.
Hvis du er nteresseret og vil høre mere om planer og opstart, kan jeg kontaktes på følgende e-mail: Anderz_100@hotmail.com Fortsat god dag. Mvh: Anders Møller :-)
|
Hej Anders
Jeg har ikke selv tid til at indgå et partner skab med dig, men vil blot fortælle dig, at jeg synes du er super cool! At have så meget nosser og en så god formuleringsevne i en alder af blot 15år! Respekt.
Har du evt. overvejet blot at benytte dig af freelance til de opgaver du ikke selv kan løse?