Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er et relativt nystartet enkeltmandsfirma, der søger en revisor til et ukompliceret regnskab og naturligvis til hjælp med regler og den slags i forhold til indkøb, moms, skat osv.

Som sagt er jeg nystartet og derfor er pengepungen heller ikke fyldt, så søger ikke den store forkromede løsning, men blot en seriøs løsning til en seriøs prisSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16

Hej!

Du skal da være velkommen.

Du kan kontakte os på mail eller telefonisk(klik på signaturen)

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:40

Hej Martin,

Du er velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud for udarbejdelse af dit regnskab og selvangivelse. Vi har kontor i Vallensbæk lidt udenfor København.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:12

Tak for svarene, men burde nok have specificeret, at jeg er beliggende i Odense:)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:18

Hej Martin Hjort.

Det gør vel ikke det store at du bor i Odense og vi er på Sjælland.

Jeg vil ihvertfald også gerne tilkendegive min interesse for dig som kunde - det er hermed gjort !

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:46

Hej Martin,

Er selv nystartet, så kender udmærket situationen. Du behøver ikke en revisor da du ikke er omfattet af revisionspligt som enkeltmandsfirma, så hold dig så vidt muligt væk fra de store etablerede revisionsfirmaer, de koster kassen.

Kontakt mig hvis du vil høre hvad jeg evt. kan tilbyde dig og din virksomhed.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:35

Jeg er som sådan enig i at man her bør holde sig væk fra de store firmaer men jeg mener ikke det er revisionspligten der skal være det afgørende, men virksomhedens størrelse/omfang. I praksis er der ikke den store forskel på om en revisor skal lave revison eller et såkaldt review hvad revisorer der er statsautoriserede eller registrerede skal. Herudover er der andre, eksempelvis banker, som har interesse i en virksomheds regnskab og selvom man måske kan få en "uregistreret" revisor til at lave regnskabet er det ikke sikkert de vil acceptere det uden nogen form for påtegning.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 12:48

Jeg er sikker på, at du kan lave en god deal med en revisor, som du kan trække på ved spørgsmål om regler osv. Det lyder som om du selv vil lave bogføringen, og så bør det ikke koste en bondegård, medmindre der skal ske mange korrektioner i sidste ende. Min erfaring er, at det afgørende er samarbejdet med revisoren - at du føler der er en kommunikation, at du kan ringe og spørge uden at føle du enten bliver ruineret, eller at du er til besvær. Og her vil jeg klart anbefale et lille firma.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)