Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny butik...?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften.

Sad og tænkte på noget.

Er der nogle der ved om det er muligt at lave en webshop GRATIS?

Her tænker jeg på noget CMS måske.. da oscommerce kræver for meget programmering.

Paypal er "gratis" tager % af salg, men elleres er det.

ALTSÅ er gratis webshop med gratis betaling

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:05

Ja, du kan godt i princippet lave en Virtuemart løsning med Joomla og PayPal gratis.

Jeg ved ikke om det er prøvet før, men det kunne da være spændende at være med til Geeked

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:13

3 gange :-)

ja men joomla kræver programering ik?

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:15

Bare en lille kommentar :)

Det er faktisk blevet billigere at benytte PayPal, som nu forresten også er blevet oversat til dansk, fremfor PBS, især efter at PBS har opskruet deres oprettelsesgebyr.

Og mon ikke der kommer flere tiltag fremover på det danske marked fremover, efter at de har købt DBA.dk/Den Blå Avis :) (PayPal er et Ebay Company)

Men der skal lige beregninger til - for er dine kunder primært danske og forventer du en stor kortomsætning så kan PBS godt være billigere. Men forventer du udenlandske kunder, så kan PBS godt pakke sammen mod PayPal :)

OG det er nemt både for kunderne og som betalingsmodtager. og du har adgang til pengene samme dag som betalingen er udført, de kan trækkes ud uden gebyr til en dansk bankkonto. og igen hvis du har Danske Bank har man for det meste betalingen indenfor 2 hverdage - da paypal også benytter Danske Bank som den danske bankforbindelse.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:17

Dog skal man også huske på at PayPal ikke har den største troværdighed og brand blandt de almindelige forbrugere i danmark, jeg tror ens konverteringsprocent vil falde hvis man kun tilbyder PayPal og ikke har en "rigtig" betalingsløsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Ja, det kan du. Men det bliver mildest talt noget værre l*rt. Har selv været ude i noget nedkiosk engang via gratis-shop systemet alvision.dk, men den er altså helt gal. Hold dig fra det!

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:27

Niklas Stephenson:

Dog skal man også huske på at PayPal ikke har den største troværdighed og brand blandt de almindelige forbrugere i danmark, jeg tror ens konverteringsprocent vil falde hvis man kun tilbyder PayPal og ikke har en "rigtig" betalingsløsning.

Jeg har en lille side-forretning - og har kunder fra hele skandinavien, og mærke ikke til nogen nedgang i forholds til ordre, da jeg skrottede PBS, på grund af størstedelen af omsætningen nu kommer fra Norge.

Men ja PayPal er da ukendt i Danmark endnu, men produktet er meget mere gennemtænkt end PBS. Er min erfaring, det er synd at de ikke endnu tilbyde integration ind i ens side, når man kommer fra Danmark, men er overbevist om at det kommer.

:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:19

Mht. online betaling på en hjemmeside hvor du forventer at sælge til danske kunder, komme du ikke uden om Dankortet. Dette understøtter PayPal ikke.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:35

Hej Slranee.

Jeg tror du får meget svært ved at finde en brugbar gratis løsning, hvis du have en webshop. Hvis du vil have lidt sikkerhed for, at nogen kan hjælpe dig, hvis der skulle blive problemer, så er det bedst at bruge lidt penge på det, i stedet for at rode sig ud i noget, som man ikke er helt sikker på.

Gratis betaling findes ikke. Hvis du finder det, så giv mig et hint ;-) PBS sidder godt på det danske marked og det er meget svært at komme uden om dem.

Det koster desværre penge at tjene penge.

Mvh Morten.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 18:54

Alle super gode svar.

Ja man kommer jo nok ikke udenom at skulle bruge min. dankort betaling.

Hvorfor kommer der ikke alternativ til PBS?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)