Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.thisokay.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er den ene del af www.thisokay.dk.

Vi har netop skiftet design og navn og arbejder hele tiden på at forbedre vores hjemmeside ud fra bl.a. E-Pushers råd.

Men jeg ved at der er en masse ting som vi ikke lægger mærke til, og vil derfor gerne have jeres respons på hjemmesiden.

På forhånd tak.

MVH Frederik

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:12

Jeg vil ikke som sådan kommenterer på selve shoppen.

Jeg kan se, at shoppen tidligere har ligget på domænet T-shirtlounge.dk, men dette domæne ligger i øjeblikket brak. Hvorfor i alverden laver i ikke en pegning (302 redirect) af domænet over på det nye domæne så i får videreført noget linkværdi fra de sider der linker til jer, der er bla. et site med pagerank 5 der linker til jeres gamle domæne.

Derudover, så vil i jo også få gavn af besøg fra søgninger på søgemaskinerne der peger på jeres gamle domæne.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:13

kan nu se, at domænet er deaktiveret hos DK-Hostmaster, så se at få det betalt, de kr. 45,- kan være rigtig godt givet ud Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:25

Hej Oxkjær,

glimrende forslag til Thisokay-folkene. Der har dog sneget sig en slåfejl ind i dit indlæg, så der står 302 redirect i stedet for 301 redirect.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:59

Ja det var en slåfejl, selvfølgelig skal det være en permanent redirect og derfor en 301 Embarrassed

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:26

Hej med jer. Jeg har nu fået domænet oppe igen, så det skulle virke. Men hvad siger i ellers til brugervenligheden? Har i nogle ting i bemærker på www.thisokay.dk? 

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:57

ThisOkay:

Hej med jer. Jeg har nu fået domænet oppe igen, så det skulle virke. Men hvad siger i ellers til brugervenligheden? Har i nogle ting i bemærker på www.thisokay.dk? 

Hej,

Jeg synes det er en super fed webshop du har fået dig - dog kunne dit design måske være en anelse lysere. Mht. funktionalitet så synes jeg virkelig din webshop signalerer professionalisme og tryghed til mig som bruger. Jeg synes især dine produktvisninger er gode og giver et fedt overblik med store produktbilleder.

Flot arbejde!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Hej Frederik,

Jeg har selv tidligere benytter t-shirtlounge.dk. I har et helt udemærket sortiment. Mht. det nye design, og selv shoppen så synes jeg i første omgang det virker super, nemt at navigere rundt og finde produkter og alt man nu har brug for. Det virker meget gennemført og proffesionel, dog vil jeg som tidligere nævnere også foretrække lidt lysere farver, da det nuværende meget mørke theme godt kan virke en anelse dystert =) Men alt i alt, super fed shop!

keep on rocking! o/

Dbh Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)