Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring IgenIgen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Nu vil jeg stille et spørgsmål som sikkert er stillet mange gange, men jeg ved at folk hele tiden får nye ideer og gør sig erfaringer med forskellige ting.

Jeg er den ene del af www.thisokay.dk, som tidligere hed T-shirtlounge.dk. Vi er i den situation at vi har satset mange af vores likviditet på varelager og nu står og gerne vil markedsføre os for små penge. Vi er villige til at bruge alt vores egen tid og arbejdskraft på det. Bl.a. derfor har vi indkøbt klistermærker som vi gerne vil sætte op rundt omkring hvor det er synligt, samtidig bruger vi facebook kampagner.

Men er der andre ting vi kan gøre? Vi arbejder på at lave en pressemeddelse. Men ellers er der andre ting man kan gøre for at nå ud til vores målgruppe 13-30 år på en billig måde.

Samtidig vil jeg høre om nogle kender til hvad man kan få af iværksætter hjælp?

På forhånd tak.

MVH Frederik

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:40

De fleste affilate programmer tilbyder at du kan betale med lead, altså først betale hvis nogle køber fra dig.. Kan eventuelt være en mulighed hvis i ikke har så mange penge her og nu.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:08

Jeg er enig med Kristoffer i at affiliate marketing kan være en rigtig god idé, da du er bedre sikret, at de penge du giver ud, rent faktisk også kommer ind igen.

Tilmeldt 6. Jan 09
Skrevet kl. 20:14

Hej Kristoffer og Bkluwer

Tak for jeres svar.

Vi har tidligere haft en affliate aftale, uden den store succes, men det kan godt være vi skulle prøve at give det en chance igen. Har i nogle erfaringer med gode samarbejdspartnere?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:21

Har prøvet tradedouble og Partnerads, sidstnævnte uden den store succes, derimod var treadedouble en succe for os, dette er dog ikke ensbetydene med at det er det rigtige for dig. Så hvis jeg var dig ville jeg prøve mig lidt frem.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 20:56
Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 21:01

Og så kan jeg kraftigt anbefale jer, at investere i Martin Thorborgs E-pusher (Gratis light-version her), hvis I ikke allerede har gjort det, for der skal ikke mange salg ind ad døren, før den er tjent hjem igen.

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:04

Hej

Klart E-pusher er en god investering.

Nu tænker jeg bare lige højt: hva' med at sende en gratis t-shirt til alle elevråd på handelskoler og gym. Evt. en konkurrence.... Vi har selv kontaktet mange store virksomheder og tilbudt en rabatsats til alle medarbejdere - kunne man gøre det samme på uddannelsesstederne, fitnesscentre...

brainstorm videre...

Luise, www.pinocchioshop.dk

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:17

Jeg forstår ikke helt navneskiftet, - rent SEO-mæssigt er T-Shirtlounge vel bedre end "thisokay", - er det ikke... thisokay.dk siger jo ikke rigtig noget om hvad i sælger,  gør det??

Ja - jeg spørger bare dumt, - hvad ved jeg....Tongue Tied

Tilmeldt 6. Jan 09
Skrevet kl. 19:23

Tak for jeres svar. E-pusher er købt, og er igang med markedsføring med affliate. Grunden til skiftet var en del af en branding plan som vi er ved at lave:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)