Kære Aminoer Nu vil jeg stille et spørgsmål som sikkert er stillet mange gange, men jeg ved at folk hele tiden får nye ideer og gør sig erfaringer med forskellige ting. Jeg er den ene del af www.thisokay.dk, som tidligere hed T-shirtlounge.dk. Vi er i den situation at vi har satset mange af vores likviditet på varelager og nu står og gerne vil markedsføre os for små penge. Vi er villige til at bruge alt vores egen tid og arbejdskraft på det. Bl.a. derfor har vi indkøbt klistermærker som vi gerne vil sætte op rundt omkring hvor det er synligt, samtidig bruger vi facebook kampagner. Men er der andre ting vi kan gøre? Vi arbejder på at lave en pressemeddelse. Men ellers er der andre ting man kan gøre for at nå ud til vores målgruppe 13-30 år på en billig måde. Samtidig vil jeg høre om nogle kender til hvad man kan få af iværksætter hjælp? På forhånd tak. MVH Frederik |
De fleste affilate programmer tilbyder at du kan betale med lead, altså først betale hvis nogle køber fra dig.. Kan eventuelt være en mulighed hvis i ikke har så mange penge her og nu.