Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmalager.dk - Dit iværksætter lager

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Firmalager.dk tilbyder spændende løsninger for iværksætteren med webshop eller mindre import export forretning.

Vi tilbyder at du kan få dit eget minilager i vores lokaler hvor du kan opbevare, pakke, sende osv. Inkluderet i prisen er følgende:

• Mini kontor som kan bruges til kundemøder eller lign.
  • Computer med dit eget login
  • Højhastigheds printer ( laser )
  • Label printer
  • Trådløst internet
  • Mulighed for aftale med os om pakning/ transport i Århus
  • Super priser på fragt med post danmark
  • Super priser på udland / emballage
  • Kaffe/ the
  • Toilet
  • Dit eget aflåste rum, prisen ligger alt efter størrelse men vi starter på 20 kvm og er billige hele vejen op.
  • Læsseport, lastbil rampe
  • Gaffeltruck / stabler
  • Reoler i dit rum

Vi tager os selvfølgelig af din forretning når du er på ferie, du kan f.eks. vælge at vi står for dine vare i kortere eller længere tid, vi tager glædeligt i mod når du får nye ting ind af døren, og generelt er vi nu vældig flinke herude:-)

Prisen for hele herligheden er kun 1799,- kroner pr mdr ( ex moms ) hvis du slår til inden feb. Ellers er normal prisen 2100,- pr mdr.

Der er mange fordele ved at vælge sådan en løsning, du binder dig kun i 2 mdr pr gang, og har altså ikke en masse penge ude at svømme, vi har klaret it delen for dig, så du skal jo sådan set bare møde op .

Vi tilbyder desuden adresse service, opbevaring af paller i kortere eller længere tid, og har flere løsninger inden for logistik og lager. Kontakt os for mere info

Og for en god ordens skyld. Vi bor lige ud til motorvejen i hasselager ( Århus ), og har alt i alarm osv.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:28

Hej Christian,
Der er en god ide ... og ganske fornuftig pris.
Jeg vil have jer med i tankerne, når jeg får en forespørgelse fra vores kunder på dette.

Held og lykke ... 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:37

Hejsa alle. Da jeg ikke kan rette i mit eget indlæg af en eller anden underlig grund kommer der lidt nye info her.

Den tidl. nævnte pris på 1799,- var forkert.

Prisen for 20 kvm lager er nu 899,-  1.02.09 stiger den til 999,00 så slå til allerede nu

prisen på 1799 var for 65 - 70 kvm

Kontakt mig for mere info

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)