Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges/Vudering: www.nytlogo.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg ønsker at sælge www.nytlogo.com webshop. Shoppen er fra scannet med betalingsmodul (ta imod dankort) samt SEO modul. Driften koster 599.- pr måned. Den har fået lavet nyt design så den ikke ligner alle andre scannet butikker.

Konceptet er ganske simpelt, kunden bestiller en grafisk opgave hos dig, efter de har bestilt via hjemmesiden udfylder de også en spørgeskema. Se evt. denne side for mere info:

http://www.nytlogo.com/info.asp?text=6

Jeg har drevet siden uden at lave noget grafisk design selv. Jeg bestiller design opgaven hos en 3. part som tilbyder grafisk design til fast pris.  Så det jeg gjorde var at oversætte mine danske kunders ønsker og skrive til min udenlandsk leverandør om hvad de ønsker ændret. Så sender de filerne til mig og jeg sender dem videre til kunden.

Leverandøren tilbyder også 100% tilfredsgaranti så hvis din kunde ikke bryder sig om designet kan du sagtens få tilbagebetaling. Så der er faktisk ikke noget at miste ved sådan en løsning.

Trykkeriet er et online trykkeri, dvs du kan trykke dine kunders produkter via nettet, ganske nemt, og de kan sende produkterne direkte til din kunde i en neutral pakke.

Alle kan drive denne shop, det eneste krav er at man er nogenlunde til engelsk, og et plus vil være hvis man kender til "grafik" som f.eks forskellige filtyper.

Jeg sælger denne shop da jeg fokusere alt mit tid på et nyt projekt, jeg har aldrig været rigtig seriøs med denne shop og allievel har jeg haft ca. 60 kunder hvor de fleste køber den "store logo pakke" (Firma identitet)

Hvad man modtager:

Guide til hvordan du gør når du modtager en ordre.

Shoppen fra Scannet inkl  ca. 60 kunder

Domænet www.nytlogo.com

NYTLOGO.com Logo/visitkort/brevpapir/banner (elektroniske filer til markedsføring)

Alt tidligere grafiske design udført sendes (i elektronisk format)

Leverandør aftale til grafisk arbejde (hvor der er forhandlet 15% rabat)

Leverandør aftale med verdens største online trykkeri til trykning. De sender direkte fra trykkeriet til kunden. (reseller login på deres webside)

Har du et bud, så mail til mig på brunse @ gmail.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:29

Hvor stor er den daglige kundetilstrømning?

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38

Den er ikke stor. Jeg har haft ca. 60 kunder over 12 måneder. Jeg har haft siden på virksomhedsbørs til 25.000 og  haft en del henvendelser men ikke noget konkret (endnu) så jeg prøver lige her også!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:46

Har nogen budt dig 25.000kr så tag tilbudet!

Jeg ville dog anbefale dig at arbejde lidt på kundetilstrømningen, det ville være væsentligt mere interesant at købe et site med et konstant flow af kunder til :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)