Hej jeg ligger inde med denne geniale ide til et computer program! |
Jeg er 3 år ældre og har nørdet programmer siden jeg kunne gå :)
PM mig din idé, eller dele af den alt efter hvor hemmelig den er, så ka vi se på det.
Hej jeg ligger inde med denne geniale ide til et computer program! |
Jeg er 3 år ældre og har nørdet programmer siden jeg kunne gå :) PM mig din idé, eller dele af den alt efter hvor hemmelig den er, så ka vi se på det. |
Hej Emil, Alder er ingen hindring for en god idé, tværtimod..... ungdommens letsindighed indeholder tit en dejlig måde at se på verden på en anden måde og skabe nye ideer.... Bill gates var kun en ung purk da de startede i garagen...... og se ham nu..... egen VV Folkevogn og Visakort ;-) Bare kom igang med at få testet din idé af.... læs evt. et par tråde herinde om hemmeligholdelses aftaler, og kontakt kontakt dit lokale Erhvervsudviklings Center og få en snak... på www.espacenet.dk og www.espacenet.com kan du lave søgninger om der er nogen der har patenteret din idé allerede... men ikke er kommet videre.... Hjælper dig gerne kort med en hurtigt huskeliste til opstarten.... har sprøvet det en del gange.... //
|
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Tom Peters opfordrer til at man bruger børn i sine innovationsprocessor da de prøver sig frem og ikke tænker på forhindringer, så alder har intet at sige, det er dog at en med erfaringer ser på hvad der kan realiseres |