Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogtip: Unleashing The Ideavirus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Unleashing the Ideavirus af Seth Godin


"Stop marketing AT people! Turn ideas into epidemics by helping your customers to do the marketing for you."


Seth Godin´s bestseller, Unleashing the Ideavirus er en opfølger til "Permission Marketing".


Bogen er ganske vidst fra 2000 - men det gør den ikke ringere.


Du kan downloade den her: http://www.lasseburholt.com/pdf/ideavirus.pdf


Hvis du synes den er lidt for "kav" at læse på laptoppen, så køb den på Amazon.com:



 

 

Hilsner

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for tippet om bogen, er bogen gratis siden den ligger på din hjemmeside?


ps. jeg kunne ikke lade være med at bemærke ordet kav, hvor dælen stammer det fra ( kan det være andet end godt gammelt nordjysk? )

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kav" er godt nordjysk for besværligt... og ja, bogen kan hentes gratis som PDF... så kan du snuse til den - det er hele bogen som PDF - men selv synes jeg det er besværligt med ebooks.... så derfor også linket til Amazon.com.... kan iøvrigt også købes på www.e-boghandel.dk


 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fornemt, kender du andre forretningsrelevante bøger der er udgivet som ebooks til gratis download?

Har kigget på bogen før, efter at have set de positive ord Martin gav den med på hans webside, dog har jeg ikke taget mig sammen endnu :)
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig godt link, kunne ikke lade være med at sidde og læse en halv time i den bog, her kl. 01.30 om natten. Det beviser jo bare effekten af bogens ''virus''.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)