Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp med revisor og regnskab

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en bogholder, er du velkommen til at skrive til mig. Min hustru er meget dygtig til det der, info@milledille.dk

vh, Thomas Rehn

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:43

Det er sgu dejligt som kunde at skulle vælge mellem det store udbud af revisorer og bogholdere i dag - der er nok og tage af og hver og en parat til at slås for at få dig som kunde så du kan godt tillade dig at være kritisk :-)

Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:29

Haudaru:

Mange tak for en godt indlæg. Jeg har kigget på lignende programmer, men lidt svært når man ikke rigtig er inde i det, men dit program ser forholdsvist nemt ud, tak. Jeg vil lige tjekke det ud senere.

Dan B Larsen:

Ja, det er rigtig trist at sige nej til kunder, når det er det man har allermest lyst til. 

Det svar lettede lidt et tryk på mine skuldre :). Dit svar var noget så simpelt, men det gav mig et meget bedre syn på "flowet", hvis man kan sige det sådan. Det er sådan noget jeg altid har været i tvivl om - hvad man skal aflevere til bogholderne -og revisoren og hvordan flowet foregår.

Har lige et spørgsmål mere så, og bare lad være med at svar hvis det er alt for dumt.

Når bogholderen har ordnet fakturaer, hvor kommer revisoren, så ind i billedet? Hvad aflevere man til ham/hun?

Thomas Rehn:

Hej Thomas. Tusind tak for indlægget. Jeg vil kontakte dig, når der kommer mere riv i firmaet, for det kunne være en god mulighed, dog jeg ingen idé har om hvad en bogholder koster.

Er din kone selvstændig, eller arbejder hun som bogholder i en privat/offentligt firma?

Jeg takker jer ALLE sammen mange gange for lige at have deltaget i denne tråd. Ved hjælp er jer, er det blev noget nemmere at komme i gang med mit firma, og evt ikke sige nej til flere ordre :). Tusind tak.

- Allan Petersen 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:59

Hej Allan

De fleste bogholdere aflevere et foreløbigt regnskab til revisor. Vi har derfor valgt at samarbejde med en revisor, derved bliver vores kunders årsregnskab altid opstillet som revisor ønsker samt kvalitetssikret. Fordelen heraf er at du kun betaler revisor for deres speciale: Skat og lovgivning m.m.

Mht. til pris anbefaler jeg at du aftaler en fasttime pris, så betaler du hverken for meget eller for lidt. Når du kommer dertil kan du evt. indsamle nogle timepriser  her på Amino – Vi giver gerne et tilbud.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 08:07

Hej Allan

Tænkte at jeg lige selv måtte svare i stedet for min mand, Thomas Rehn.

Jeg arbejder som freelance bogholder, og kan tilbyde administrative regnskabsopgaver og bogføring. Timeprisen er 250 kr. plus moms, men med et lille enkeltmandsfirma, som du vil have, tager bogføring, momsafregning og afstemning af bank for et kvartal ikke særlig lang tid. Alt efter hvor mange bilag, du har, kan det gøres inden for få timer.

Hvor du bor henne i landet er underordnet, for du kan vælge enten at scanne bilag ind til mig eller sende dem med posten.  Når jeg har bogført bilagene, får du en balance over periodens resultat. Ved årsafslutningen vil du få et årsregnskab, som du kan få gennemgået med en revisor.

Håber du springer ud i det som konsulent. Det lyder spændende. Rigtig god fornøjelse.

Venlig hilsen

Louise Berg

louisebergjakobsen@live.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:23

Jørgen Olsen:

Peter - Revisor:

O.K. Haydar...og så mener du, at dit system kan stå alene.

Nej....jeg siger heller ikke at man behøver en revisor........!

Jørgen...ja....o.k....bogføringsloven!

Hej Peter.

Du behøver ikke sige "ja....o.k..." - det virker som om jeg forsøger at gokke dig oveni nøden med bedrevidenhed.Det var ikke min mening - jeg spurgte bare af ren nysgerrighed.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Det tror jeg ikke du skal lægge for meget i Jørgen. Det er Peters måde at svare på (jeg har indtryk af at det går meget stærkt nogle gange) og fint nok med det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)