Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At vælge Døgnboks i webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en 'hjemmelavet' webshopStylingShop.dk og vil gerne have integreret PostDanmark's døgnboks-system på mit site, men hvordan gøres det bedst ?

Hvordan gør I andre ?

Vælger de døgnboks og døgnboksID istedet for en normal postadresse eller indtaster de deres normale adresse og vælger derefter Døgnboks'en som leverings-sted ?

Nogen der har erfaringer med det, som de vil øse ud af  ?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 12:44

Hej Rene,

Jeg har faktisk tænkt over den samme med at få det integreret. Personligt, ville jeg nok under forsendelse, lave en radio button ud for Post Danmark Døgn Post som man kan trykke på og derefter ville der komme en linie frem hvor man kunne skrive, hvad døgnpost man ville have leveret til.

Jeg ved ikke om det er løsningen du søger, men jeg tror det er en af de bedste løsningsmetoder.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:49

Hej Rene

Hos os er kunderne begyndt at vælge levering til døgnboks. De taster bare deres boksnummer ind i stedet for adressen - så indtil videre finder de selv ud af det Smile

Mange hilsener Helle

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:49

Jeg synes ikke din løsning er uden evner ;-)

Jeg vil helst have kundens rigtige postadresse uanset hvad og så lade kunden vælge Døgnboksen som alternativ forsendelsesadresse.

Jeg tror jeg vil prøve at gøre det på denne måde, hvis der ikke kommer andre guldkorn i løbet af dagen.

Tak for dit bidrag.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:56

Hej Helle.

Det kan mine kunder også finde ud af, men så mister jeg deres rigtige adresse og samtidig synes jeg det virker mere professionelt hvis de direkte kan vælge Døgnboks, men ellers har du det.

Et almindeligt system kan reelt sagtens håndtere det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)