Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har forstand på Servey/spørgeskema

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er utroligt at se så mange hjælpsomme mennesker der er her på amino. Muligvis er der også nogle der kan hjælpe mig. 

Jeg laver en personlighedsprofil når jeg ansætter medarbejrede, men den bliver lavet på papir, og så sidder jeg og regner tabellen sammen bagefter. (Det tager en del tid)

Jeg tænkte på om der bar nogle der kunne lave det på min hjemmeside så den selv genererede grafen efter kandidaten besvarede online.

Der skal ikke være noget med betaling, det var tanken at alle der ståe med samme udfordring som mig skal kunne gå der ind.

Er der nogle der kan hjælpe?

Spørg endelig hvos jeg ikke har beskrevet opgaven godt nok

Mvh. Tobias Nielsen 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:01

Hej Tobias

Der ligger en forespørgsel om optagelse i mit netværk.

I denne finder du flere informationer, ellers kontakt mig venligst på tlf.:61795118

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:17

Tobias Edlev Nielsen:

Jeg laver en personlighedsprofil når jeg ansætter medarbejrede, men den bliver lavet på papir, og så sidder jeg og regner tabellen sammen bagefter. (Det tager en del tid)

Prøv at snakke med Shl Danmark A/S (www.shldanmark.dk). De laver personlighedtests (har selv været i gennem den) og den har de selv på deres hjemmeside og du kan så købe adgang til at bruge den.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 11:20

Hej Tobias.

Systemet du beskriver skulle være rimelig nemt at kode. Dog ville det være endnu nemmere at lave beregningerne i f.eks. MS Excel. Hvis du mest af alt er ude efter at få spørgeskemaerne ud online, kan du overveje Adobe Acrobat 9 Pro, som kan klare dette virkelig nemt.

Jeg vil meget geren give dig et bud på programmering af et sådan system, eller opsætning af en standard beregner i Excel. Det kræver dog lidt nærmere specifikationer, hvilket du kan poste her eller sende til mig på mv (snabela) mediatown.dk

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:40

Hej Tobias

Du er velkommen til at kontakte mig på edn snabela ecentralen dot dk.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:05

Tak for din besvarelse men det er en disc analyse jeg vil have - og så er det også er tilbud til andre i min situasion som jeg søger. Da det jo kan give noget trafik på min hjemmeside.

fortsat god dag :-)

Tobias

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:49

Hej Tobias

Det er en forholdsvis enkelt opgave, at gennemføre spørgsmålene, opsamle svarene, for til sidst at lagre dem der hvor du vil have dem,

i en tabel, eller database eller excelfil.

Jeg vil gerne tage en længere snak med dig omkring det helt konkret.

Du er velkommen til at maile på info(snabela)icode.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:14

Men hvis du vil tilbyde DISC-analyse til eksterne brugere, skal det selvfølgelig bygges op professionelt, da der i dag findes andre udbydere af samme produkt - og så kan det hurtigt blive et projekt i 25-50.000 kr's klassen.

Men du har fat i et emne som vil komme mere og mere i fokus i årene fremover, så det kan sagtens være en rigtig god investering, jeg fandt ved Googling ikke umiddelbart nogle danske udbydere som kan levere en online DISC-analyse.

Et spændende projekt som jeg gerne vil ligge nogle timer i, hvis du vælger at gå videre med det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)