Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovlig kunderabat?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da en inspirerende side. Tak for den.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:20
Dato: 6/6/2006 6:04:07 PM Forfatter: cygnet
Kunne ikke forstille der var noget problem at man ved køb hos dig optjente ''gallari-kroner'' som man så kan købe kunst for når det passer én.

Kig blandt andet på http://www.bikebuster.dk/ de har samme princip

Det er vel noget i samme stil som eksempelvis SAS kører med deres bonuspoint. Du optjener nogle bonuspoint og de skal bruges på at rejse for - ellers får du ingenting. Jeg er ikke dybere inde i, hvad der ligger bag af specielle bestemmelser. Men umiddelbart lyder en ide om at give bonus-point til at købe kunst for som at være helt ok.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:29
Dato: 6/6/2006 6:19:51 PM Forfatter: JakobNE]

Det er vel noget i samme stil som eksempelvis SAS kører med deres bonuspoint. Du optjener nogle bonuspoint og de skal bruges på at rejse for - ellers får du ingenting. Jeg er ikke dybere inde i, hvad der ligger bag af specielle bestemmelser. Men umiddelbart lyder en ide om at give bonus-point til at købe kunst for som at være helt ok.

Hilsen Jakob

Bag SAS'' (og andre flyselskabers) bonusordning ligger en særlig begunstigelse, som netop flyselskaber har fået i MFL § 6, stk. 3-6.

Dorte: Jeg tror ikke, at nogen vil have ondt af, at du laver den ordning. Når du kun sælger til virksomheder, er tilgiftsbegrebet stadig aktuelt, men jeg tvivler på at nogen af dine kunder vil brokke sig - de får jo også noget ud af det i form af det "gratis" gavekort.
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:33
Dato: 6/6/2006 6:04:07 PM Forfatter: cygnet
Kunne ikke forstille der var noget problem at man ved køb hos dig optjente ''gallari-kroner'' som man så kan købe kunst for når det passer én.

Kig blandt andet på http://www.bikebuster.dk/ de har samme princip

Det kræver bare, at "galleri-kronerne" kan indløses til rigtige penge, hvis man ikke ønsker at bruge dem til formålet. Jeg er temmeligt sikker på, at dette princip også gælder B2B-handel.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:04
Ja, selvfølgelig har SAS fået en særbestemmelse

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)