Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema - Hvor god er du til at læse, svar venligst :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu testede jeg også lige selv oplæseren (OS X, Firefox 3) og blev positivt overrasket.

De fleste andre steder jeg har mødt en skærmlæser har det ikke været nær så godt og flydende som denne her ,så det skal nok blive praktisk.

Det er ikke utænkeligt at man kunne fristes til at bruge den ved lange indlæg, og så blot lade den læse det op, så kan man lave noget andet mens man lytter med et halvt øre. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:05

Der er nu lavet 1.600 oplæsninger på Amino på ganske kort tid, så det er super :-)
Jeg håber den kommer de få til gode.

Dbh Martin

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:54

Jeg synes initiativet er rigtig godt, men implementeringen synes jeg halter lidt, for det kontrolpanel man kan bruge til at få læst teksten op, har det med at ligge hen over svarfunktioner på Amino og det kan godt være en kilde til irritation - Så kan vi ikke få den placeret et mere hensigtmæssigt sted? Pretty please with sugar on top... Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59

Anders Christensen:

Jeg vil umiddelbart tro at jeres oplæsningsfunktion mest vil være praktisk for blinde, men det kan da være jeg tager fejl.

Men hvordan vil de kunne se knappen så?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 10:09

Et rigtig godt initiativ, da det er min opfattelse, at der er rigtig mange med læsevanskeligheder. Det er muligt, at de ikke skriver så meget - måske netop pga besvær med stavning osv - men de læser ganske givet med i de tråde, der har aktuel interesse. Her tænker jeg hovedsagligt på, at der er mange iværksættere indenfor ikke-boglige fag. Imidlertid har jeg ikke fået læs-op-funktionen til at virke i Google Chrome, som jeg benytter som browser. Der sker absolut intet, når jeg markerer tekst og trykker på knappen.

Mange hilsner

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:19

Niels Henriksen:

Anders Christensen:

Jeg vil umiddelbart tro at jeres oplæsningsfunktion mest vil være praktisk for blinde, men det kan da være jeg tager fejl.

Men hvordan vil de kunne se knappen så?

Det klarer en braille reader normalt ret nemt, men det må alt andet lige være nemmere at få resten af teksten læst højt i stedet for med braille.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)