Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på EDOTMEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige sat mit nye site op, og søger derfor lidt kritik på siden og indholdet.

Er det brugernveligt? Simpelt? For meget tekst, for lidt tekst, giver teksten mening?

Og til sidst, hvad mangler, hvad skal der til for at du ville benytte os.

www.edotmedia.dk 

Med Venlig Hilsen

Yusuf E.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:28

Hej yusuf

Jeg synes personligt at siden er rigtig godt gennemført, den er simpel og den fortæller mig hvad jeg har brug for at vide.

Jeg ville uden tvivl kontakte jer ved en eventuel løsning, såfremt dette var aktuelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Tak for din feedback :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38

Hej Yusuf,

Jeg synes dit site ser utroligt godt ud. Det er ganske simpelt og let at navigere. Der er en stigende tendens for virksomheder der tilbyder grafiske løsninger, hvor flash elementer og andre kompentener overskygger websitets konkrete indhold; herunder fakta om virksomheden og dens løsninger. Jeg synes du har klaret det ganske godt, dog mener jeg at blinkfanget er lidt forvirrende at de to "Ads" til højre på sitet.

dbh

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Rasmus Scheuer-Larsen , jeg har nu fjernet den nederste af de 2 reference boxe, hvordan er blikfanget nu? Det er ikke Flash:) Det er jQuery, men det er ligeså fancy som flash.

- Er "Services" indholdet for langt? evt. deles op i nogle under kategorier?

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:17

Hej,

Det er en rigtig fin hjemmeside i har skabt, specielt det med at kunne se jeres tidligere kunder til højre er lige i øjet, det eneste minus er manglen på information, jeg er ingen kodnings ekspert men hvor skulle et normalt menneske vide hvad en CMS løsning er? I kunne evt under CMS løsning skifte farve på ordet CMS løsning og linke videre til en forklaring og eksembel på en CMS løsning så kunden får tilbuddet om at forstå hvad det er i tilbyder, personligt ville jeg aldrig ligge priser under services, kunderne ser jeres referencer og hvis de er interesseret kontakter de jer også kan i udarbejde et tilbud til kunden alt efter kundens behov. I burde få et profil billed af jer begge to under Kontakt, og jeg ser ingen grund til at kunden skal vide at i er to unge studerende???

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Tak for alt kritiken, jeg vil lade andre komme med mere hvis der er, og så rette de ting i har gjort opmærksom på senere på aftenen.

- Yusuf

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)