Hej kære med-aminoer Jeg står overfor en "udfordring" i forbindelse med udvidelse af salgsafdelingen, der skal ganske enkelt ansættes en sælger til at sælge visse af ACE|NET's produkter. Spørgsmålet er så lige hvilket rekruteringsfirma jeg skal have til at finde den rette medarbejder til at kickstarte min salgsafdeling. Jeg forestiller mig at det giver en noget bedre kvalitet at lade et rekruteringsfirma stå for udvælgelsen af de mulige kandidater i stedet for blot at smide en jobannonce ud på diverse jobsites. Er der et eller flere rekruteringsfirmaer DU kan anbefale og som du har haft god erfaring med, til at finde en rigtig god sælger, eller blot en anden god medarbejder. Jeg har på nuværende tidspunkt booket et møde med et enkelt firma, men vil meget gerne høre jeres erfaringer da jeg ikke selv har noget synderligt godt overblik over "jobverdenen". På forhånd tak. |
I skal endelig ikke holde jer tilbage.
Indtil videre har jeg fået booket et møde med &friends og overvejer at tage fat i Hartmanns.
Anbefalinger modtages med kyshånd.
Det drejer sig om en 30 eller 37 timers stilling i Århus C med opsøgende salg samt servicering af eksisterende kunder.