Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket rekruteringsfirma, til rekrutering af medarbejdere til salgsafdelingen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-aminoer

Jeg står overfor en "udfordring" i forbindelse med udvidelse af salgsafdelingen, der skal ganske enkelt ansættes en sælger til at sælge visse af ACE|NET's produkter.

Spørgsmålet er så lige hvilket rekruteringsfirma jeg skal have til at finde den rette medarbejder til at kickstarte min salgsafdeling.

Jeg forestiller mig at det giver en noget bedre kvalitet at lade et rekruteringsfirma stå for udvælgelsen af de mulige kandidater i stedet for blot at smide en jobannonce ud på diverse jobsites.

Er der et eller flere rekruteringsfirmaer DU kan anbefale og som du har haft god erfaring med, til at finde en rigtig god sælger, eller blot en anden god medarbejder.

Jeg har på nuværende tidspunkt booket et møde med et enkelt firma, men vil meget gerne høre jeres erfaringer da jeg ikke selv har noget synderligt godt overblik over "jobverdenen".

På forhånd tak. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:50

I skal endelig ikke holde jer tilbage. Surprise

Indtil videre har jeg fået booket et møde med &friends og overvejer at tage fat i Hartmanns.

Anbefalinger modtages med kyshånd.

Det drejer sig om en 30 eller 37 timers stilling i Århus C med opsøgende salg samt servicering af eksisterende kunder.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Hej Anders,

Jeg kan varmt anbefale www.careermediator.dk - de har mange års erfaring, og en del store kunder, bl.a. PA, PriceWaterhouseCoopers, Microsoft etc.

De ved hvad de laver. Spørg efter Jesper han vil med glæde starte en dialog med dig =)

Held og lykke

dbh

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej Anders!

Jeg kan anbefale min gode ven Tom Kimer fra Kimer Consulting!

Mobil: 4081 0681

Mail: tk@kimerconsulting.dk

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:53

Hvis ikke du har fundet en samarbejdspartner endnu, bør du nok overveje at benytte MiBro & Andersen. Lige nøjagtig på sælgere har vi et rekrutteringsprodukt som burde være attraktivt for dig.

check www.mibro.dk

Jens Jørgen Andersen

Direktør, partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)