Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skal jeg betale 600 kroner om måneden for en scancommerce løsning ??

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Går lidt og leger med ideen om at starte en webshop og er i den forbindelse løbet ind i et problem... Jeg er i tvivl om hvorvidt det er klogest at betale lidt ekstra for en scancommerce-løsning eller sparer gebyret og bygge butikken fra bunden....

Håber i kan hjælpe mig

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:25

Hej

Hvad koster det dig at få den lavet fra bunden? Og ved du hvad shopløsningen skal kunne?

Et argument kan jo være at det er billigere at betale 600 kr per måned end at lave den selv. Men det afhænger jo helt af hvad du selv kan lave den til.

Et andet argument er at hvis du aldrig har haft en webshop før, så ved du med garanti ikke hvilke funktionaliteter der er påkrævet for at få shoppen til at blive en god forretning, og der kan du købe dig til nogle billige erfaringer ved at starte med en standard shop. Så kan du altid bygge en bedre bagefter når du ved hvad dine behov er.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:33

sveskesaft:

Hej allesammen

Går lidt og leger med ideen om at starte en webshop og er i den forbindelse løbet ind i et problem... Jeg er i tvivl om hvorvidt det er klogest at betale lidt ekstra for en scancommerce-løsning eller sparer gebyret og bygge butikken fra bunden....

Håber i kan hjælpe mig

Download oscommerce til 0kr og køb et webhotel til 9kr - så mangler du bare pbs (1000kr etablering) og en betalingsgateway (under 150kr om måneden).

Kan du ikke lide udseendet kan du finde mange gratis templates - eller købe et professionelt og unikt template på nettet ( dem er der en del af).

Jeg er sikker på at direktøren fra "scancommerce" godt kan undvære dine 600kr om måneden - hold dig fra sådan noget pjat :-)

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:33

tag en snak med martin fra IEsolutions han vil nok kunne gi dig nogen gode råd

smid han en mail på admin@iesolutions.dk 

og hils fra kenneth

kenneth

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:46

Uanset hvad du vælger, så er det helt sikkert at det aldrig kan betale sig at lave en butik fra bunden.
Det er et mega projekt, selvom det måske kan virke simpelt umiddelbart.
En skrue uden ende Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 19:47

Hej

Du skal vælge Scancommerce, hvis du gerne vil have en solid, stabil og ikke mindst en let tilgængelig løsning. Hos Scannet og Scancommerce vil du altid få en rigtig god service og hjælp til alle dine problemer.

Hvis du synes at Scancommerces løsninger er for dyre, så kan du evt. vælge en Scannet webshop. Den koster 359 kr i oprettelse og 299 om måneden. Det er samtidig den mest benyttede shop i Danmark.

Hilsen Peter Lose

Tilmeldt 27. Apr 08
Skrevet kl. 23:15

Tak for hjælpen allesammen Geeked

Jeg tror jeg trods de mange gode argumenter vil fravælge den dyre løsning og istedet bygge en fra bunden....

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:32

Sveskesaft: 
(godt navn, i øvrigt)

Må man spørge, hvorfor du vælger at kode den fra bunden, efter lige præcis 0% af indlægsskriverne anbefalede denne løsning?
Egentlig er jeg bare nysgerrig, og synes at et debatforum burde lægge op til man at man argumenterede for sine holdninger, i stedet for blot at informere om beslutningen. 
Tænk - hvis du skrev dine bevæggrunde her, kunne det være at der kom nogle nye ting frem til overfladen, som kunne hjælpe flere i samme situation, som dig selv, eller måske helt overtale dig til at vælge en standardløsning som udgangspunkt?

:-)

Tilmeldt 27. Apr 08
Skrevet kl. 04:00

Selvfølgelig Stick out tongue

Det eneste argument for at jeg skal smide 600 kroner om måneden er at jeg dermed opnår hurtig erfaring fra andre..... dette mener jeg dog at jeg kan finde billigere andre steder fx Brian Brandts geniale ebog "Webshop-hvordan"....

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:05

Hej Sveskesalt!

Hvad vil du sælge? Har du fundet af noget? Du anbefales ellers at kigge lidt nærmere på min e-butiksløsning på min hjemmeside.

Mit/min system/løsning er det nemmeste at forstå og arbejde med. Det er også meget effektivt. Der er inkluderet de fleste, som du som butiksejer har brug for: regnskab, lagestyring, ordrehåndtering, m.fl.. Intergrationen til betalingsgateways er helt klar til brug, når du online opretter en ny butik i min server. Det vigtigste er, at du på en meget nem måde kan styre det hele selv, når butikken kommer op og kører.

Som en udgangspunkt skal du allerede have haft en hjemmeside/et domæne for at kunne oprette butikken i min server. Hvis du har problem med dette kan du søge om hjælp i det her forum.

Mht. designet af butikken har jeg for nylig lavet en ny funktion, hvor du kan vælge et såkaldt  'Look  and Feel'-udseende for din butik (Konfig->LookAndFeel i Butiksmanager). I øjeblikket er der 4 muligheder (System, Nimbus, Ocean og DefaultMetal), som du kan vælge imellem. De er alle sammen uafhængige af platformer. Der vil med tiden komme flere.

Det defaulte Nimbus-udseende ser f.eks. ud som vises på denne side.

Du skal have den nyeste Java fra http://www.java.com. for at kunne se min demoshop med det Nimbus-udseende. Ellers vises den med Ocean-udseendet.

Vær venlig at give mig en besked (evt. som PM), hvis du har brug for noget hjælp.

Godt nytår.

Chuuuuu

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)