Jeg søger en der er kerativ og som kan lave min hjemmeside om.
Jeg har ikke så mange krav, ud over at den skal komme til at se smart og prof ud. derud over skal den være så jeg stadig kan ændre tekst og billeder når jeg vil. (Jeg er ikke overhovedet god til HTML) Jeg bruger i øjeblikket one.com´s program til at lave min hjemmeside.
Du må rigtig gerne også lige skrive en mail til mig, eller skriv din mail, så skal jeg sende dig et tilbud, du ikke vil kunne afslå. Jeg har to løsninger, som jeg tror vil passe til dig!
Du er meget velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside, hvor vi sælger hjemmesider med CMS (administrationssystem) for 2.500 kr. CMS'et gør at du selv kan opdatere løbende og selv kan ændre i designet på siden. Du kan afprøve et demo-system via hjemmesiden.
Jeg bygger stort set altid hjemmesider på one.com's servere, så jeg ved at jeg har en løsning der vil passe til det webhotel du allerede har i forvejen. Jeg vil lave en hjemmeside til dig ved hjælp af open source applikationen Joomla (www.joomla.org).
Jeg lover dig at det kommer til at se professionelt ud, og at det er lige så let at opdatere som at klø sig bag øret (muligvis lettere, hvis man har meget korte arme).
Send mig en mail på peter@hztrading.dk, så sender jeg en fast pris den anden vej!
- Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com