Hej fellow-Aminos
Smid din markedsføring i vores "Goodie bags".
|
hej
kan jeg også , når jeg er en grønthandler ?
Hej fellow-Aminos
Smid din markedsføring i vores "Goodie bags".
|
Syntes ideén er genial Bakkeskoven.dk, vil " skrive den bag øret ". |
Tak - skriv det endelig bag øret, vi kan sikkert altid finde på noget til gensidig fordel. |
Grønthandler - den kan vi sagtens finde en vinkel på. Du kan give en lille fin pose med et par stykker frisk frugt i, lukket pænt og påsat et visitkort. Måske der findes nogle grønt, som du har som "speciale" eller frugt/grønt som måske har en historie forbundet med kærlighed. Der er mange muligheder :-) |
Hej Folkens, Tak for alle de gode forslag og nye små samarbejder som vi kan starte op. Har du også et produkt, som du gerne vil have med, så skriv endelig en mail eller PM. Dette er et løbende tilbud. |
Så er vi klar til begynde at give vores gæster goodie bags Vi har fået en masse gode samarbejder sat i gang og jeg glæder mig til, at vi kan glæde både gæster og gerne de mange Aminoers forretning, som har meldt sig med reklameartikler, vouchers/gavekort, produktprøver osv. Ville du have været med? Så er det ikke for sent, vi skifter løbende ud i indholdet af goodiebags. God dag. |
Hej Martin.
Spændende ide. Er det udelukkende privete eller også firmaer vi kan henvende os til... I disse "Rygelov" tider kan jeg give et stort gavekort på rensning af luften. Både i private hjem men også i virksomheder. Produktet benyttes også i stor udstrækning på forbedring af almindelig luftmiljø..
Med venlig Hilsen
Jørn Lind OptimAir LuftMiljø |
Hej Jørn, Vores almindelige events er for privatpersoner. Vi har også events skræddersyet til virksomheder. Men her vil goodiebags som udgangspunkt ikke blive uddelt, da disse arrangementer tilpasses virksomhedens koncept og agendaer. Hvis du føler at dit produkt har interesse for privatpersoner, kan vi sagtens prøve at inkludere dine gavekort og se effekten heraf. |