Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smid din markedsføring i vores "Goodie bags" gratis

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej fellow-Aminos

Smid din markedsføring i vores "Goodie bags".

Efter jeg har overtaget Speeddating.dk og de tilhørende aktiviteter, er der sket mange nye tiltag. Mange flere er endda på vej.

Nyeste tiltag: Vi er begyndt at give vores gæster til speeddating-events en "goodie bag".

Foruden oplevelsen og speeddating-delen, får deltagerne en lille pose/pakke med hjem, hvor der er lidt reklameeffekter i.
Effekterne skal tilføre vores gæster en reel merværdi. Koden er, at produkterne skal være tilpasset vores publikum. Dette kan vi i fællesskab sikre, da du har fuld kontrol over, hvem der skal modtage dit materiale. Du kan selv vælge:
    - Køn (mænd, kvinder, begge)
    - Aldersgruppe (fra 18 år og opefter)
    - Byer (København, Odense og Århus – flere byer på vej)

Derved har du indflydelse på, at dit materiale distribueres til netop din målgruppe.

Hvad du ønsker at inkludere i vores “Goodie bag”, kan du næsten selv vælge. Der er få begrænsninger, men masser af muligheder:
- Gavekort
- Vareprøver
- Freebees
- Postkort / visitkort
- Reklamemateriale
osv...

Der er rigtigt mange muligheder – måske har du et anderledes produkt eller en anderledes ide for, hvordan du kan markedsføre det hos os, og samtidigt tilføre vores gæster en merværdi/oplevelse.

Jeg vil lige tilføje, at dette er et gratis tilbud – der er ingen betaling til Speeddating.dk, for at være med i projektet. Det er et tilbud til jer, om at få en lille markedsføringsmulighed og en mulighed for vores gæster for, at få en lidt ekstra oplevelse.

Lad mig endelig høre fra jer, hvis I har noget spændende af tilbyde.

Godt nytår.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:09

hej

kan jeg også , når jeg er en grønthandler ?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:48

Syntes ideén er genial Bakkeskoven.dk, vil " skrive den bag øret ".

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 18:37

Tak - skriv det endelig bag øret, vi kan sikkert altid finde på noget til gensidig fordel.

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 18:39

Grønthandler - den kan vi sagtens finde en vinkel på.

Du kan give en lille fin pose med et par stykker frisk frugt i, lukket pænt og påsat et visitkort. Måske der findes nogle grønt, som du har som "speciale" eller frugt/grønt som måske har en historie forbundet med kærlighed.

Der er mange muligheder :-)

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 18:01

Hej Folkens,

Tak for alle de gode forslag og nye små samarbejder som vi kan starte op.

Har du også et produkt, som du gerne vil have med, så skriv endelig en mail eller PM.

Dette er et løbende tilbud.

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 15:45

Så er vi klar til begynde at give vores gæster goodie bags Big Smile

Vi har fået en masse gode samarbejder sat i gang og jeg glæder mig til, at vi kan glæde både gæster og gerne de mange Aminoers forretning, som har meldt sig med reklameartikler, vouchers/gavekort, produktprøver osv.

Ville du have været med? Så er det ikke for sent, vi skifter løbende ud i indholdet af goodiebags.

God dag.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:58

Hej Martin.

Spændende ide.

Er det udelukkende privete eller også firmaer vi kan henvende os til...

I disse "Rygelov" tider kan jeg give et stort gavekort på rensning af luften. Både i private hjem men også i virksomheder.

Produktet benyttes også i stor udstrækning på forbedring af almindelig luftmiljø..

Med venlig Hilsen

Jørn Lind

OptimAir LuftMiljø

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 13:19

Hej Jørn,

Vores almindelige events er for privatpersoner.

Vi har også events skræddersyet til virksomheder. Men her vil goodiebags som udgangspunkt ikke blive uddelt, da disse arrangementer tilpasses virksomhedens koncept og agendaer.

Hvis du føler at dit produkt har interesse for privatpersoner, kan vi sagtens prøve at inkludere dine gavekort og se effekten heraf.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)