Hej alle sammen Jeg søger alt, der kan bruges til at undervise i kreativitet, innovation og iværksætteri fra. 0. klasse til universiteter. Intet er for stort eller for småt, og det kan sagtens være, noget er gået min næse forbi, så hvis nogen har hørt om eller kender til noget, jeg måske kan bruge, så giv mig et prag. Jeg søger både efter undervisningsmateriale, spil til skoler, konkurrencer, opkvalificering af undervisere og generelle koncepter. Og hvis der findes et link, hvor jeg kan læse mere om tilbudet, vil det være alle tiders. Jeg vil også tilføje, at der ikke er tale om, at jeg går ind og bruger tilbud og materialerne, men at jeg blot vil kortlægge, hvad der findes og i den forbindelse inddrage ophavsret, så der ikke er tale om kopiering af tilbud. Jeg håber at høre fra en masse af jer ![]() Hilsen Stiller |
Hej Stiller
Hvorfor vil du kortlægge det? Skal du bruge det til decideret tilbudgivning til 3. part, eller mangler du et kursus i det, eller vil du evt. bare gerne udgive dit eget materiale?
Prøv at kigge nærmere på Ole Striim''s bog "Kreativ ideudvikling", den har jeg haft meget gavn af.