Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min shop...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg vil blive meget taknemlig hvis der er nogen som vil kaste et blik på min shop, ris og ros modtages med kyshånd!

Smile

www.Designkup.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:23

Hej Louise.

Tillykke med din webshop, håber du for gang i salget her til januar.

har lige 3 punkter som jeg syntes du skulle overveje at gøre noget ved.

1. Få fjernet bricksite.dk fra din side. det ser ikke pænt ud at have reklame fra et gratis system. Ved godt det koster at fjerne men det syntes jeg du skulle.
2. få en anden email end Gmail, du har jo domænet, så udnyt det:) det virker mere proffesionelt.
3. Få lavet et vandmærke med Designkup.dk på dine billeder. De er flotte og syntes det er synd at der skal smides et paint tekst henover.

Skal du have hjælp til noget med opsætning af mail, vandmærke på billederne så smid en mail på per@bautik.com så kan jeg hjælpe dig omkostnings frit.:)

Mvh

Per Bruun Jespersen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:27

En Bricksite webshop .... hmm...... Sad

Jeg vil ikke forholde mig til designet som sådan, det er en "juletemplate", som du snart skifter ud til noget andet alligevel ......

Jeg synes det er synd at man kun kan shoppe efter mærke og ikke efter type af tøj (bukser, trøje etc.). Og så er det ulogisk, at man skal klikke på billedet for at se produktdetaljer eller vælge størrelse. Der mangler en "Vis produkt" knap. Jeg savner også noget mere info om produktet, når man først når derind.

Men generelt fine produktbilleder.

Søgeoptimeringsmæssigt mangler der ganske meget, i særdeleshed unikke titler på hver side. Hvor meget man kan ændre på dette i Bricksite er jeg ikke lige klar over.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:49

Hej Louise

Tid til lidt kritik da det er det som vil forbedre din side.

Jeg synes personligt det er irriterende at man ikke kan se dine varer med det samme. Skulle lede lidt efter "webshop" Her vil du miste nogen af de besøgende som har travlt :-)

Som der er tidligere nævnt burde du lave det nemmere at finde det man leder efter på siden. Altså med hvor man kan søge efter bluser, kjoler osv.

Du kunne også godt lave et flottere logo til din ellers flotte side. Synes D-et i logoet er lidt for pixlet.

Alt ialt et flot site du har.. Bare klø på. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)