Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computertaske med plads til andet end computeren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Min efterhånden noget bedagede Dell computertaske er ved at falde fra hinanden og jeg har derfor været på udkig efter en afløser.

Men jeg synes det er noget nær en umulighed at finde en taske der kan rumme dels den bærbare (15,4'') og dels en bog eller to uden vi er ovre i en rygsæk af en eller anden art.

Nogen bud på hvor den slags kan findes?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Hej Steinway!

Min kone på www.milla-petit.dk har nogen på udsalg lige nu sat ned fra ca. 2500 kr. til ca. 1500 kr.

Hun har 3 tilbage.

For i øvrigt startede hun udsalg i går til vanvittig gode priser.

Kig ind!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:50

Hej Peter,

Tak for buddet - men de er vist ikke helt oppe i den størrelse jeg er ude efter. Når jeg skriver et par bøger så skal der vel alt i alt være plads til et A4-ringbind af de brede... Men jeg tror jeg har klaret den. Targus laver én der vist har den ønskede størrelse: http://e-tasker.dk/computertasker/computer-mapper/targus-trademark-top-loading-400.html

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:50

Hej Jakob

Kig på dette link. Jeg har netop købt og fået leveret denne taske til 350 kr inkl. fragt. Jeg er glad for den da der er trolley med og der kan være mange ting i den og der er en computertaske med i købet.  Jeg har set Targus linket..... Targus er kvalitet og 450 er ikke helt dårligt Men hvorfor er der 2 stk tasker på trolley billedet? Er det salgstrick eller er der 2 tasker?

http://www.pricerunner.dk/f/338/Tasker?search=computer&other_hits=263%3Acomputer+taske%7C287%3Acomputer+taske%7C202%3Acomputer+taske%7C209%3Acomputer+taske%7Cx%3B%3B%3B22&q=computer+taske&ref=redirect

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:32

Der er kun én taske - der er bare en eller anden anordning til at spænde den fast på en trolley.

Men super link - jeg kigger lidt videre der. Tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)