Hej Lars
Tillykke med dit nye design/layout, der bliver hentet rigtig hurtigt og har en overskuelig menu/navigation.
Det skinner dog desværre igennem at du har forstand på at sælge varmepumper, men ikke ved helt så meget om at ikke designe hjemmesider. Jeg gennemgår de, i mine øjne, værste fejltagelser herunder.
Forsiden er lidt rodet. Mine øjne hviler ikke rigtig på den side - de kører tværtimod rundt på siden unden rigtig at læse noget.
Nyheder på en side som din er lidt unødvendigt synes jeg. I stedet skulle du få lavet nogle flotte billeder hvor der står med kæmpe typer "HAR DU TALT MED DIN VARMEPUMPE I DAG?" og "Se vores fantastiske tilbud på sommerhuspumpen". Det skaffer nok flere kunder, og flere vil klikke videre på din side.
Dine besøgende er måske på din side for første gang, og derfor er dine besøgende/kunder også ligeglade med om du har fået nyt design. Det kan de jo ikke se alligevel
Hold fokus på salget, og glem den lidt personlige nyhed vedr. "se mit flotte layout". Det er muligt at du stolt, men dine kunder kan være ligeglade, de vil bare have en varmepumpe - billigt og i fremragende kvalitet. Det kan lyde hårdt, men det er selvfølgelig også skåret ud i pap (derfor ryger der lige et par glade ansigter bagpå. Vi skal ikke tage os selv alt for højtideligt) 

Lad os hoppe hurtigt videre:
På siden hvor du viser dine priser er der god fokus på det relevante - priserne.
Nu har jeg ingen forstand på varmepumper, og det har de fleste der køber varmepumper sikkert ikke. Så jeg overvejer lidt om du skulle stille nogle fine eksempler op i stedet for de tekniske navne. I det hele taget er der meget fokus på det tekniske. Jeg savner lidt vejledning der er helt nede på jorden, så alle forstår det.
Så i stedet for at kalde pumpen "Panasonic NE9GKE", så kald den "Sommerhuspumpen". Det gør du på forsiden, det burde du også gøre her synes jeg. Eller også skriv i titlen/overskriften hvad pumpen kan opvarme. F.eks. hvor mange kvadratmeter pumpen anbefales til. Så kan alle forstå det, og bliver ikke skræmt væk fra dine pumper. Vi skal også have lidt lækre billeder ind her.
Sidst men ikke mindst, så skal kunderne hjælpes lidt mere på vej til at kontakte dig når de nu kigger på Danmarks billigste Panasonic varmepumper. Jeg vil foreslå at du skriver et telefonnummer noget større end du gør nu. Lidt ligesom i en webshop hvor man sjældent skal lede ret længe efter et "Køb nu"- eller "Læg i kurven"-skilt 
Desuden synes jeg at du mangler en kontaktformular. Telefonnummer osv. er fint nok, men en kontaktformular er også dejligt nemt, og vil blive foretrukket af nogle kunder.
Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis vi skal tage en mere uddybende snak om hvad jeg ellers ville lave om på din side.
Evt. kan jeg give dig et uforpligtende tilbud på en hjemmeside du selv kan vedligeholde, og som har et mere professionelt design.