Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har endelig fået lavet et nyt layout på min hjemmeside og ønsker derfor lidt feedback fra jer.

Jeg har selv bygget siden og det skal lige nævnes at jeg ingen som helst, professionelle, forudsætninger har for sådanne opgaver.

Se den her: www.energi-grossisten.dk

mvh

Lars H.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:30

Hejsa igen,

Jeg smider den lige op igen og håber på at få lidt feedback.

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:32

Hej Lars

Tillykke med dit nye design/layout, der bliver hentet rigtig hurtigt og har en overskuelig menu/navigation.

Det skinner dog desværre igennem at du har forstand på at sælge varmepumper, men ikke ved helt så meget om at ikke designe hjemmesider. Jeg gennemgår de, i mine øjne, værste fejltagelser herunder.

Forsiden er lidt rodet. Mine øjne hviler ikke rigtig på den side - de kører tværtimod rundt på siden unden rigtig at læse noget.

Nyheder på en side som din er lidt unødvendigt synes jeg. I stedet skulle du få lavet nogle flotte billeder hvor der står med kæmpe typer "HAR DU TALT MED DIN VARMEPUMPE I DAG?" og "Se vores fantastiske tilbud på sommerhuspumpen". Det skaffer nok flere kunder, og flere vil klikke videre på din side.

Dine besøgende er måske på din side for første gang, og derfor er dine besøgende/kunder også ligeglade med om du har fået nyt design. Det kan de jo ikke se alligevel Smile Hold fokus på salget, og glem den lidt personlige nyhed vedr. "se mit flotte layout". Det er muligt at du stolt, men dine kunder kan være ligeglade, de vil bare have en varmepumpe - billigt og i fremragende kvalitet. Det kan lyde hårdt, men det er selvfølgelig også skåret ud i pap (derfor ryger der lige et par glade ansigter bagpå. Vi skal ikke tage os selv alt for højtideligt) SmileWink

Lad os hoppe hurtigt videre:

På siden hvor du viser dine priser er der god fokus på det relevante - priserne.

Nu har jeg ingen forstand på varmepumper, og det har de fleste der køber varmepumper sikkert ikke. Så jeg overvejer lidt om du skulle stille nogle fine eksempler op i stedet for de tekniske navne. I det hele taget er der meget fokus på det tekniske. Jeg savner lidt vejledning der er helt nede på jorden, så alle forstår det.

Så i stedet for at kalde pumpen "Panasonic NE9GKE", så kald den "Sommerhuspumpen". Det gør du på forsiden, det burde du også gøre her synes jeg. Eller også skriv i titlen/overskriften hvad pumpen kan opvarme. F.eks. hvor mange kvadratmeter pumpen anbefales til. Så kan alle forstå det, og bliver ikke skræmt væk fra dine pumper. Vi skal også have lidt lækre billeder ind her.

Sidst men ikke mindst, så skal kunderne hjælpes lidt mere på vej til at kontakte dig når de nu kigger på Danmarks billigste Panasonic varmepumper. Jeg vil foreslå at du skriver et telefonnummer noget større end du gør nu. Lidt ligesom i en webshop hvor man sjældent skal lede ret længe efter et "Køb nu"- eller "Læg i kurven"-skilt Smile

Desuden synes jeg at du mangler en kontaktformular. Telefonnummer osv. er fint nok, men en kontaktformular er også dejligt nemt, og vil blive foretrukket af nogle kunder.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis vi skal tage en mere uddybende snak om hvad jeg ellers ville lave om på din side.

Evt. kan jeg give dig et uforpligtende tilbud på en hjemmeside du selv kan vedligeholde, og som har et mere professionelt design.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:43

Hej PWM,

Mange tak for din meget grundige gennemgang af min side.

Jeg kan tydeligt se hvad du mener med langt de fleste punkter og du har helt ret.

Du er velkommen til at skrive et uforpligtende tilbud til mig, på en hjemmeside med et mere professionelt design.

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:11

Hej Lars.

Jeg er enig i, at din side udstråler, at dine kernekompetencer ikke findes indenfor webudvikling. Sidens layout mangler meget finish og derudover kommer dit budskab ikke 100% igennem. Du skal tænke på, at din målgruppe ikke er eksperter på området og derfor er du nødt til at finde på nogle let-forståelige vendinger, som giver præcis og tilstrækkelig information. Supplér disse med nogle gode billeder, som understreger budskabet, og så er du godt på vej. Derudover skal du nok passe på med at bruge for mange farver i din tekst. Prøv at holde det simpelt, kort og overskueligt.

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Synes også forsiden er svær at overskue.

Det "døde hvide space" på forsiden er irriterende, og menuen til højre, hvor der er lidt tilbud, og lidt om virksomheden og om dig, synes jeg ikke fungerer.

Mvh Jonas

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 16:10

Hejsa,

I har helt ret i at siden absolut ikke er den bedste man kunne forestille sig.

Mit problem lige nu er bare at jeg har UTROLIGT meget at lave, 18-19 timers arbejde i døgnet, og at jeg derfor har valgt at beholde siden, som den er, lidt endnu, da den åbenbart og uden logisk forklaring fungerer.

Jeg har modtaget tilbud om at få lavet en ny siden på meget fordelagtige vilkår og har også tænkt at tage imod dette når jeg får lidt mindre i ordrebogen.

Jeg håber at i kan leve med siden lidt endnu Wink

mvh (fra en iværksætter som oplever utrolig succes midt i "finanskrisen")

Lars H.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:03

fantastiske stykke arbejde.. taget i betragtning at du ikke kan finde ud af det (hihi altså ikke dit gøren) så lidt ros må jeg da give dig.. det virker også som om at kritiken er forstået, og at du selv arbejder på en ny løsning.. smid den nye side op det bliver super at se forskellene.  

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:48

Hej Omar,

Tak tak for dit indlæg Smile

Og ja, kritiken er absolut forstået og der skal helt sikkert implementeres en ny side så snart jeg har tid til at tænke på den side af virksomheden.

Mvh

Lars H.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 22:33

Held og lykke med siden, og alle ordrene - skønt for dig, at folk fryser i denne kolde tid Big Smile

Når nu du skal igang med en ny ny side, så tænk på grundreglerne - ingen punktummer efter overskrifter ;)

Glæder mig til at se den nye nye side også !

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)