Hej aminoer.
Jeg ved der er en del af jer, som har udviklet CMS løsninger m.v. Inklusiv mig selv.
Jeg har dog benyttet FancyUpload i mine systemer, til håndtering en brugervenlig multiupload funktion. Den har forholdsvis været benyttet i gallerisystemer.
FancyUpload er bygget på Javascript kombineret med en lille smule flash. Desværre er FancyUpload blevet ufunktionel efter Adobes udgivelse af flash 10.
Udvikleren af FancyUpload har tilsynlandende udgivet et fix til dette, men jeg har efterhånden brugt flere dage på, at få dette fix til at virke - og kan sgu ikke få den til det. (Er der nogen her der har fået det til at virke?).
Jeg tænkte på, hvad i så benyttede af multiuploaderer? Det skal virke sammen med PHP som tager sig af det endelige upload.
Jeg havde set mig lidt varm på Facebook's måde at håndtere uploads på. Facebook benytter Java til at uploade med, men de løsninger jeg har fundet frem til på nettet koster penge pr. domæne eller lign. og det vil jeg ikke være med til.
Det jeg søger en løsning jeg kan benytte i mine egne systemer uden nogen form for ekstra gebyr pr. kunde.