Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter kursus. Er det godt ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino jeg så i Lyngby avisen at de annonceret for Iværksætter kursus i Lyngby og nu hvor en ven og jeg snart skat starte et mobildiskotek op så tænkte jeg på om sådan et Iværksætter kursus er godt så jeg kan få noget forståelse for regnskab og firma planlægning. hvad er jeres erfaringer med iværksætter kurus ?
er lidt træt lige nu så undskyld mine stavefejl.

jeg vil blive rigtig glad hvis i skrev jeres mening så jeg kan læse jeres erfaringer om iværksætter kursus

her et et link til annoncen som jeg så i avisen http://www.startvaekst.dk/lyngby

med venlig hilsen Poul

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:35

Hej Poul...

Jeg har desværre ikke selv været på sådan et kursus... Men mine erfaringer som markedsførringsøkonomi studerende er, at hvis man i forvejen ikke har nogen erfaringer med at starte virksomhed så er sådan et kursus ikke det værdste du kan tage. det du skal have for øje er dog at det er måske vil blive lagt en masse vækt på hvordan man får den rigtige ide osv osv... men da i allerede har helt styr på hvad i skal lave, er det nok ikke det hele i kan bruge. Men jeg vil da helt klart anbefale jer at tage kurset hvis i har muligheden da der sandsynligvis, som du også selv skriver, vil blive givet vejledning i regnskaber osv... og som nystartet er det ret vigtigt at have styr på tallene, ellers kan det hurtigt ende i noget rod;)  om ik andet så tag kurset fordi det er en vildt spændende branche:)

DBH Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:25

Jeg var på iværksætterkursus for mange år siden.
Det var mægtig inspirerende, selvom der gik en del år fra kurset til jeg startede min virksomhed.

Kom du bare afsted.

mvh Hans

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:38

PLL DESIGN:
hej amino jeg så i Lyngby avisen at de annonceret for Iværksætter kursus i Lyngby og nu hvor en ven og jeg snart skat starte et mobildiskotek op så tænkte jeg på om sådan et Iværksætter kursus er godt så jeg kan få noget forståelse for regnskab og firma planlægning. hvad er jeres erfaringer med iværksætter kurus ?

Jeg har ingen erfaring med kurset men det er irrelevant når du ingen erfaring har med emnerne der behandles.

Kurset koster dig 750 kroner inkl. moms for 5 aftener á 3½ time. Emnerne er moms, regnskab, skat, forretningsplan, budgettering til banker m.f.

Folk her på Amino vil kunne finde masser af eksempler på hvordan I får jeres kursusbeløb igen. F.eks. koster det dig 800 kroner første gang du laver lort i momsindberetningen*) og det gør du utivlsomt uden kursus eller anden form for hælp første gang.   Mit råd er klart at i begge skal tage på kurset.

Held og lykke med firmaet.

*) fra dengang jeg lavede det selv, men nu kan det jo være taksterne er ændret.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:45

Jeg var superglad for det kursus jeg tog for et par år siden. Jeg har nok siden lært lige så meget eller mere via Amino og andre netværk, men det er nu rart med sådan et forløb hvor nogen fortæller struktureret om alle de ting man ikke selv havde tænkt på at man skulle spørge om. :-)

~
Anja

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)