hej amino jeg så i Lyngby avisen at de annonceret for Iværksætter kursus i Lyngby og nu hvor en ven og jeg snart skat starte et mobildiskotek op så tænkte jeg på om sådan et Iværksætter kursus er godt så jeg kan få noget forståelse for regnskab og firma planlægning. hvad er jeres erfaringer med iværksætter kurus ? jeg vil blive rigtig glad hvis i skrev jeres mening så jeg kan læse jeres erfaringer om iværksætter kursus her et et link til annoncen som jeg så i avisen http://www.startvaekst.dk/lyngby med venlig hilsen Poul |
Hej Poul...
Jeg har desværre ikke selv været på sådan et kursus... Men mine erfaringer som markedsførringsøkonomi studerende er, at hvis man i forvejen ikke har nogen erfaringer med at starte virksomhed så er sådan et kursus ikke det værdste du kan tage. det du skal have for øje er dog at det er måske vil blive lagt en masse vækt på hvordan man får den rigtige ide osv osv... men da i allerede har helt styr på hvad i skal lave, er det nok ikke det hele i kan bruge. Men jeg vil da helt klart anbefale jer at tage kurset hvis i har muligheden da der sandsynligvis, som du også selv skriver, vil blive givet vejledning i regnskaber osv... og som nystartet er det ret vigtigt at have styr på tallene, ellers kan det hurtigt ende i noget rod;) om ik andet så tag kurset fordi det er en vildt spændende branche:)
DBH Thomas