Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skrædder/syerske til nyt, eksklusivt tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i færd med lancere et nyt tøjmærke i den særdeles eksklusive ende, hvor der primært skal håndsys herreskjorter.

Jeg leder derfor efter skræddere/syersker der vil være med til at starte dette projekt op.

Mail mig på denne adresse: elliotsexton@hotmail.com

Elliot Sexton

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 00:20

har du overvejet indien ?

dbh

Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:09

Jeg er i oejeblikket bosiddende i Brasilien, og kan med god samvittighed anbefale import herfra. Dette gaelder baade kvalitet, loen og leveringssikkerhed.

Jeg har arbejdet i to forskellige virksomheder som indkoeber, og har et godt kendskab til landet, et bredt netvaerk og snakker flydende portugisisk.

Kontakt mig endeligt hvis du har brug for information eller evt. et samarbejde. 

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:04

Hej Simon det lyder sku meget godt vil gerne høre mere,lige nu har vi en mønsterkonstruktør til at lave de sidste detaljer og er meget snart klar til produktion, det drejer som om t-shirts med tryk.

du fungerer som agent? holder øje med tingene er iorden? hvad koster din service?

god dag.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:00

Hej Hjarvad

Jeg er meget snart bosat i Thailand hvis det kunne have interesse i forhold til jeres kommende produktion. Jeg har mange kontakter i Thailand samt et stabilt og troværdigt export firma.

Lad mig vide om det kunne have interesse :-)

Mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)