Hej Jeg skal til at starte en sko webbutik op, med sko til kvinder der bruger str. 41/42 og opefter. Jeg har ikke været på iværksætter kursus endnu, da dem der foregår om aftenen åbenbart holder sommerferie og først kommer igen i slutningen af august. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at komme i kontakt med nogen fra sko branchen, som kan hjælpe mig med tricks og fælder. F.eks. hvordan jeg kommer i forbindelse med sko fabrikanter ude i Europa, for det ser ikke ud til, at de bare lige svare på en email - Eller måske udtrykker jeg mig ikke korrekt, når jeg skriver til dem. Jeg kunne også godt tænke mig, at komme i kontakt med en rigtig god rådgiver, som jeg kan spørge, hver eneste gang jeg støder på et nyt spørgsmål. F.eks. når jeg skal lave min forretningsplan, budgetter og andre ting, som du ved og jeg ikke er klar over. Jeg glæder mig til at høre fra nogen, som har lyst til at guide og råde en meget ny iværksætter. Jeg takker på forhånd og glæder mig hver dag over jeg har fundet dette debatforum ![]() God Pinse |
Hej Lise-Lotte
Velkommen til. Jeg har også web-butik, men sælger kun ganske få sko, så jeg kan ikke give så mange råd om den branche. Kun et om, hvordan du kan komme i kontakt med producenter. Hvis du kan vente til august (10-13 august), så er der igen modemesse i København, og i Bellacenteret er der mange skoproducenter der udstiller. Selvom det er er forår/sommer 2007 de har med, så er der også mulighed for flere steder at bestille til efteråret 2006. Læs mere her: www.ciff.dk.
Hilsen