Er meget interreseret i at købe nogle par, så hvis du vil sende nogle billeder af de forskellige par til min mail ville det være super :) jueltoft@hotmail.com
Er meget interreseret i at købe nogle par, så hvis du vil sende nogle billeder af de forskellige par til min mail ville det være super :) jueltoft@hotmail.com
Hvis man beslutter sig for at man gerne vil købe originale BB'er så kan jeg altså anbefale nogle venners netbutik på www.postmeunderwear.dk. De kører til tider udsalgskampagner så man kan få Bjørn Borg underbukser og andre mærker til fornuftige priser samtidig med at man selvfølgelig kan få de helt nye varer hvis man er til det - så er prisen dog selvfølgelig vejledende. Gratis leveret til døren gør det alt andet lige lidt nemmere og så støtter man deres legale opstart. I hvert fald værd at overveje.
Det indlæg, du besvarer, er meget gammelt. Det er en god idé lige at tjekke indlæggets oprindelsesdato, inden besvarelse. Det gælder specielt hvis indlægget er fundet via søgning, eller hvis der ikke har været skrevet i den pågældende tråd i et stykke tid. Derved undgår vi at vække meget gamle tråde til live igen.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn