Jeps, tror heller ikke Blom har været bevidst om at de var "fake" hvis de altså overhovedet var/er det:) |
Nej nemlig jeg tænkte det samme, jeg ville sku ikke kunne kende forskel :P
Jeps, tror heller ikke Blom har været bevidst om at de var "fake" hvis de altså overhovedet var/er det:) |
Hej Maria,
Rigtig godt klaret. Synes da at det er sjovt at du kommer her omkring 5 måneder efter at han har skrevet sit tilbud og siger at han skal henvende sig i morgen. Hvis ikke han er en alt for dårlig sælger, så har han da forhåbentlig allerede solgt det parti han har haft, hvorved dine beviser er væk. Hvem siger at han overhovedet har haft nogle og han ikke blot gjorde det for at skabe lidt hype om sit firma? Og hermed ikke sagt at jeg synes det er fedt hvis han sælger kopivarer, men hvem siger det er det? Hvis du påstår at BB ikke findes som originale partivarer, så skulle det da stort set være det eneste mærkevarefirma hvor dette ikke forekommer. Ja jeg kunne også påstå at det er naivt. Men held og lykke med politianmeldelsen. Hvis du får noget ud af det, så er der sgu noget galt med Danmark, når man sammenligner med at politiet ikke gad gøre noget ved den ballade der var i København i weekenden! |
Mon ikke det drejer sig om en forhandler som evt. føler sig lidt fortørnet over at blive underbudt på prisen. Om de vældige boksershorts som kommer fra noget parallel import eller en anden forhandler som er gået ned og derfor har solgt et større restparti gør sådan set ikke rigtig noget, begge dele er fuldt lovlige. (forudsætter naturligvis at der ikke rent faktisk er tale om kopiprodukter). Mvh Peder |
Tror dog desværre at tager fejl her. Men han havde dog selv set det allerede for flere måneder siden, så mon ikke han allerede har været i kontakt med BB: http://www.amino.dk/forums/p/52708/317589.aspx#317589 |
Det er godt nok mærkeligt at lave en sådanne henvendelse, 5 måneder efter,,,,, |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Præcist derfor man altid skal huske at tage forbehold |
For at lukke denne sag,vil jeg starte med at undskylde dette tumult p.g.a en gammel sag. Den kom op under nye sager da jeg søgte, så beklager meget at i har brugt unødig tid på dette indlæg. Casper har korrekt kontaktet os da vi havde fat i ham første gang og fik beslaglagt varer, da han ikke var vidende om vores problem med piratkopier. Han valgte at samarbejde og fik en lærestreg frem for en politianmeldelse, men det indebærer også at vi er ekstra over ham... Han har været meget behjælpelig og jeg har skrevet en beklagelse til ham om dette angreb, men troede faktisk at han var "på den igen"... Da det er en meget alvorlig sag og der stadig befinder sig kopivarer på Amino, så ved vi hvad vi snakker om. Vi kunne ikke drømme om at anmelde med mindre vi har hold i sagen. Vi arbejder dagligt med dette og distribuerer et registreret varemærke der har godt fat på markedet og har opnået en vis "respekt" i forbrugerens øjne. Vi har skabt troværdighed og loyalitet der nu bliver krænket på det groveste og dette skal straffes. Helt uvidnede mennesker kan risikere at ende ud med et produkt der ikke lever op til EU krav hvilket kan give voldsomme problemer, da vi ikke ved hvilke kemikalier der er brugt til fremstilling af disse varer. Håber at dette kan være med til at oplyse jer om vores seriøsitet og troen på originailet. Vi kæmper såvidt i egen, som andres interesse. Maria Worre BB Distribution A/S Klampenborgvej 35C 2930 Klampenborg 39 90 06 64 #4 |
Synes det er fedt i prøver at stoppe kopiprodukterne, men hvorfor er det BB ik stopper lortet i Holland fremfor at nappe de små forhandlere der er rundt om i Europa? Vi har kontaktet BB 3 gange med større partier der kom ind og intet har i gjort for at stoppe varerne. Derimod går i direkte i flæsket på nogle små forhandlere som har 50-100 stk. Det virker i mine øjne useriøst!!! Desuden virker hele måden hvorpå denne sag er kørt meget amatøragtigt. Vil anbefale jer evt at snakke med Nike eller nogle af de andre brands, for at undgå noget der bare ligner dette i fremtiden. For at påstå folk sælger falske produkter uden bevis er da den mest nedværdigende man kan blive udsat for. Desuden er det heller ik lovligt at skrive et indlæg her og kræve at han svarer senest imorgen. Hvis I vil have sådan en kort svarfrist skal I have en underskrift på at han har modtaget jeres brev, mail eller what ever i sender. Så på den front virker det igen som om I ik har helt fat i den lange ende. Og som tidligere sagt, fedt at i arbejder mod kopivarer, men følg dog lige loven selv, og gør det på en anstendig måde... Det fortjener alle!!! |