PHP programmør søges hurtigst muligt, til en mindre opgave.
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Mark Jensen
Skrevet
25-12-2008 kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa. Jeg skal bruge en PHP programmør rimlig hurtigt, det drejer sig om nogle mindre ændringer. Jeg vil skyde på at der ligger mellem 1-3 timers arbejde i det.
Du kan kontakte mig pr mail mj@kiwl.dk
Eller pr telefon 30428393
Venlig Hilsen
Mark Jensen
Kiwl-Gruppen
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hvad drejer det sig om siden du ikke selv kan lave det ? (På din hjemmeside står der du blandt andet levere php udvikling selv).
Anyway jeg kan godt levere 3 timer iaften, 1000kr/timen. Jeg skal se en kvittering fra en netbank overførsel før jeg går igang.
Poke mig på mmc@mc-solutions.dk
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hvad drejer det sig om siden du ikke selv kan lave det ? (På din hjemmeside står der du blandt andet levere php udvikling selv).
Anyway jeg kan godt levere 3 timer iaften, 1000kr/timen. Jeg skal se en kvittering fra en netbankoverførsel før jeg går igang.
Poke mig på mmc@mc-solutions.dk
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Mark Jensen
Skrevet
25-12-2008 kl. 20:46
Svar
Hej Mikkel. Ja det gør vi også, men jeg har en akut opgave, og min PHP programmør , holder ferie..
Jeg vender tilbage til dig, hvis jeg vælger at bruge dig..
VH/ Mark
Svar
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Hej Mark,
Smid mig en mail på ms@onlinefactory.dk . Jeg vil gerne høre helt konkret om opgaven før jeg går i gang, så giver jeg et fastpris tilbud. Hvis det er maks 3 timer det drejer sig om, så kan jeg godt ordne det inden i morgen tidlig.
Svar
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
25-12-2008 kl. 22:26
Svar
Hvis du ikke har fundet en endnu, er du velkommen til at kontakte mig på martin@vandebelt.dk.
Svar