Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fest4all i nye klæ'r.......

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino' er!Smile

Vi har nu haft vores shop i et halvt år, det går pænt, men vi syntes selv at den trængte til en update, man bli´r vel klogere..?
Vi kunne rigtigt godt tænke os en masse brugere som klikkede sig igennem vores shop og gav os feedback og kloge ord med på vejen, så vi kan gøre det supernemt for vores, forhåbentlig mange kunder!

Stor hilsen

Brian & Linda

www.fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:18

Hej

Det første jeg tænkte var "den er godt nok grøn" Wink

Skarpe farver er jo moderne og flot hvis det bliver brugt med omtanke. Men jeg synes måske at der er rigeligt med grønt på jeres side. Jeg ville nok overveje at ændre baggrundsfarven til en mere neutral farve. F.eks. en meget lys grå eller en ekstremt svag blågrå farve. Måske med en lille skygge bagved siden. Alternativt kunne man benytte en mørkere farve. Men smag og behag er selvfølgelig forskellig Smile

Navigationen på hjemmesiden er ganske overskuelig, og I har flotte billeder af jeres produkter. Samtidig synes jeg at produktbillederne har et meget ensartet udseende og en høj kvalitet. Det er godt!

På forsiden synes jeg dog at det er lidt synd den måde man ser billederne på hvis man klikker på et billede af et "børnetema" øverst på forsiden. Det bør IKKE åbne på en helt blank side. Jeg vil anbefale at bruge noget der minder om f.eks. Lightbox eller måske Slimbox, som er en Lightbox-klon. Jeg synes heller ikke at det følger den normale standard at pilene i samme boks på forsiden peger mod hinanden. Normalt vil pilene pege væk fra hinanden. Jeg foreslår I bytter om på de pile.

Desuden synes jeg også at siden er lidt lang tid om at hente indholdet. Det er langt fra katastrofalt, men jeg tror godt det kunne foregå en anelse hurtigere. Hvad der er flaskehalsen tør jeg ikke gætte på når jeg ikke kender mere til jeres systemer.

Men alt i alt er det et positivt indtryk jeg sidder tilbage med. Der er dog stadig lidt plads til forbedringer, men ellers ville det jo heller ikke være sjovt, vel? Smile

Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 19:59

Hej Peter!

Tak for dine hurtige tilbage meldinger her i den travle jule tid!Smile

Vi arbejder i øjeblikket på forsiden og vi giver dig helt ret, den lille flash ting på forsiden fungere ikke helt godt endnu, men det er godt set..;o
...og som du skriver, der er plads til forbedringer!

Vores farver er, syntes vi selv, velovervejet da der gerne skulle være en hvis wow effekt når siden bliver loadet!

Tusind tak for kommentaren!

Brian
Fest4all.dk

Fest4all.dk
1

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:18

Hej Brian.

Jeg synes faktisk, at den grønne farve gør det meget godt. Siden er overskuelig og jeg ville være tryg ved at handle hos jer. Dog bruger I meget plads øverst på forsiden og dette går ud over jeres udvalgte produkter nederst på forsiden. Hvis jeg var jer, ville jeg fremhæve de udvalgte produkter noget mere, og måske sørge for, at de er nøje udvalgte. Eksempelvis ville det være smart, hvis det var nytår-produkter på denne tid af året. Eller måske bare produkter, som var på tilbud e.l.

Enig i at flash tingen ikke rigtig fungerer. Men ellers en fin side.

Mvh Morten.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:43

Jeg synes faktisk den er forfriskende, overskuelig, nem at bruge, rimelige priser, og jeg vil bestemt handle hos dig :)

Det eneste du mangler er en link side - det kan give dig lidt credit hos Google tror jeg fordi du kan skrive en lille intro til de steder du linker til og dermed få nogle gode søgeord sat på din side.

Og når du får en link side, så vil jeg gerne udveksle links med dig på Nordjysk Fest www.nordjyskfest.dk - for vores sider er da et godt match :)

Mette

Tilmeldt 12. May 08
Skrevet kl. 18:16

Hej Mette!

Tusind tak for de pæne ord, dejligt at høre at der er nogen som syntes om designetBig Smile

Vi har talt om at få lavet en lille sektion med links til vores nuværende og kommende samarbejdspartnere og vi har været inde og kigge på din meget sjove og festlige side og når vi er klar til at lave en sådan sektion med links, vil vi meget gerne have lov at linke til dig......det vender vi tilbage med, men i mellemtiden ligger vi den ind som foretrukken!

Vi regner med at kunne komme tilbage til dig i løbet af foråret!

Keep up the good work!

Brian
Fest4all

Fest4all.dk
1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)