Kære Amino' er! Vi har nu haft vores shop i et halvt år, det går pænt, men vi syntes selv at den trængte til en update, man bli´r vel klogere..? Stor hilsen Brian & Linda |
Hej
Det første jeg tænkte var "den er godt nok grøn"
Skarpe farver er jo moderne og flot hvis det bliver brugt med omtanke. Men jeg synes måske at der er rigeligt med grønt på jeres side. Jeg ville nok overveje at ændre baggrundsfarven til en mere neutral farve. F.eks. en meget lys grå eller en ekstremt svag blågrå farve. Måske med en lille skygge bagved siden. Alternativt kunne man benytte en mørkere farve. Men smag og behag er selvfølgelig forskellig
Navigationen på hjemmesiden er ganske overskuelig, og I har flotte billeder af jeres produkter. Samtidig synes jeg at produktbillederne har et meget ensartet udseende og en høj kvalitet. Det er godt!
På forsiden synes jeg dog at det er lidt synd den måde man ser billederne på hvis man klikker på et billede af et "børnetema" øverst på forsiden. Det bør IKKE åbne på en helt blank side. Jeg vil anbefale at bruge noget der minder om f.eks. Lightbox eller måske Slimbox, som er en Lightbox-klon. Jeg synes heller ikke at det følger den normale standard at pilene i samme boks på forsiden peger mod hinanden. Normalt vil pilene pege væk fra hinanden. Jeg foreslår I bytter om på de pile.
Desuden synes jeg også at siden er lidt lang tid om at hente indholdet. Det er langt fra katastrofalt, men jeg tror godt det kunne foregå en anelse hurtigere. Hvad der er flaskehalsen tør jeg ikke gætte på når jeg ikke kender mere til jeres systemer.
Men alt i alt er det et positivt indtryk jeg sidder tilbage med. Der er dog stadig lidt plads til forbedringer, men ellers ville det jo heller ikke være sjovt, vel?