Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet webshop løsning søges!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000kr er billigt for en webshop ... hvor vil du ellers starte en butik for 20.000kr?

Selv en pølsevogn koster mere at få lavet :)

Skal den være billigere skal du nok finde dig i at du skal til at lave noget af det selv :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:04

Mikkel Mikjær Christensen:

Kunne forestille mig at PBS ikke vil røre SMBA med en ildtang med mindre du kauktionerer personligt.

Så tager du fejl.... Mit firma som er et Smba er godkendt af PBS til at modtage betalinger via kreditkort.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:08

Okay. Ja jeg ved godt man ikke kan starte en fysisk butik for mindre. Men jeg tror jeg bliver nød til at nøjes med noget mindre avanceret i første omgang. Har ikke 20.000 til en hjemmeside. Desværre :s De er ellers flotte dem du viste :)

Hej Niels. Hvordan måtte du stille sikkerhed for at få en PBS aftale i stand??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:12

Morten Zachariasen:

Hej Niels. Hvordan måtte du stille sikkerhed for at få en PBS aftale i stand??

Mit firma blev Smba-registreret i april og kort tid efter sendte jeg en ansøgning ind til PBS. Efter noget tid fik jeg papirerne jeg skulle underskrive og det var der. Der var ikke noget krav om nogen sikkerhed.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 01:14

Oh my god. Det lyder som en drømmestart på en webshop. Jeg har ikke registreret mig som SMBA? Hvad betyder det? Og hvad kræver det??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:27

Morten Zachariasen:

Oh my god. Det lyder som en drømmestart på en webshop. Jeg har ikke registreret mig som SMBA? Hvad betyder det? Og hvad kræver det??

Hold dig fra SMBA virksomhedsformen når du ikke selv ved noget om det. Det er en tvivlsom virksomhedsform der har været hæftigt debatteret her på Amino, primære fortallere har været folk der ville sælge SMBA registreringer, modtalerne har været respekterede revisorer og skattekonsulenter.

Derudover kan du vinke farvel til kredit langt de fleste steder når du handler som SMBA. 3 ud af de 4 xMBA kunder jeg har haft har forsøgt at tage røven på mig.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 01:30

Uha da da . Det lyder ikke som noget jeg har lyst til at prøve. Men jeg håber da på at jeg kan få en indløsningsaftale med PBS selvom jeg ikke har en million i banken eller ejer hverken Aps eller A/S ..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:33

Har haft en kunde der omsatte for 800 Millioner om måneden der havde problemer med at få det, samtidig har jeg haft en kunde der var nystartet enkeltmandsvirksomhed der fik det på under en uge(det var selvfølgelig fordi vi havde gjort vores forarbeje godt :))

Så der er ikke andet at gøre end at prøve :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:54

Mikkel Mikjær Christensen:

Hold dig fra SMBA virksomhedsformen når du ikke selv ved noget om det. Det er en tvivlsom virksomhedsform der har været hæftigt debatteret her på Amino, primære fortallere har været folk der ville sælge SMBA registreringer, modtalerne har været respekterede revisorer og skattekonsulenter.

Derudover kan du vinke farvel til kredit langt de fleste steder når du handler som SMBA. 3 ud af de 4 xMBA kunder jeg har haft har forsøgt at tage røven på mig.

Der er intet i vejen med Smba konstruktionen. Det kører fint for mig. Fordelen er at jeg hurtigt har kunne adskille privatøkonomi og firmaets økonomi for sig.

Det med kreditten forstår jeg ikke. Telefonselskabet tog mig som kunde. Banken gav mig en pæn kassekredit. PBS godkendte mig til kreditkortsbetaling.

Jeg tror ikke at det er Smba-konstruktionen der har snydt dig, men de personer bag. De vil også kunne forsøge at snyde dig selvom de havde et ApS eller A/S. Det er lidt det samme som at sige at folk snyder dig fordi de kører i Volvo (undskyld til volvo-ejere herinde).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:57

Morten Zachariasen:

Smba betyder "Selskab Med Begrænset Ansvar". Du kan søge på Amino efter det. Jeg fik et firma til at registrere det for mig og betalte 6.000 kr for det. De håndterede alt der var nødvendigt for mig.

Jeg har ikke haft problemer siden med det.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)