Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet webshop løsning søges!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Zachariasen:

Er der så nogen der ved hvad det kræver at få en indløsningsaftale hos PBS? Ud over de 3.500 kr...

Tålmodighed.... Du skal først og fremmest have en shop kørende som de kan se. Derudover skal du regne med at det kan tage op til 4 uger at få godkendelsen fra dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:54

Hej Niels

Ja det ved jeg godt.

Men når så det er på plads, hvad kigger de så på inden de godkender webshops?

Hilsen

Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:59

Morten Zachariasen:

Men når så det er på plads, hvad kigger de så på inden de godkender webshops?

De ser på om det ser rigtigt ud. Her kan det måske godt hjælpe hvis du har et selskab af en art (Smba, ApS, A/S).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 00:06

Hej igen

Jeg ejer kun et enkeltmandsfirma. Men er det fordi man skal kunne stille sikkerhed??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:09

Kunne forestille mig at PBS ikke vil røre SMBA med en ildtang med mindre du kauktionerer personligt.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 00:19

Mikkel Mikjær Christensen:

Kunne forestille mig at PBS ikke vil røre SMBA med en ildtang med mindre du kauktionerer personligt.

Okay. Hvor meget tror du det drejer sig om??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:23

Morten Zachariasen:

Okay. Hvor meget tror du det drejer sig om??

Typisk 12-25.000 DKK men i deres betingelser er der åbnet op for at de kan kræve meget mere, ligesom at nogen bare får en afvisning. F.eks. har jeg hørt (second hand information) at adult-sites kategorisk bliver afvist af pbs.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 00:25

Okay. Nu åbner jeg sitet. Og så må jeg finde ud af det til den tid. Jeg skal heldigvis ikke åbne nogen adult side. Selvom det sikkert er god forretning.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:40

Morten Zachariasen:
Kan du forklare mig hvorfor jeg skulle bruge 15-20.000 på en webshop, når jeg længere oppe er blevet oplyst om at jeg kan få en shop for 8-10.000?

15.000 er måske den rigtige pris, alt efter dit designoplæg. Det kan jeg jo ikke vide på dette stadie. Men du får en nøglefærdig løsning, hvor din præsentation, handelsbetingelser, kategorier, enkelte produkter etc. er sat op, incl. søgeoptimering af shoppen med tilhørende vejledning for fremtidige produkter og vejledning i hvordan du håndterer admin delen.

8-10.000 kr. er nok niveauet for design arbejdet, men dine kategorier og produkter skal også implementeres korrekt i designet i forhold til Google, så du får den bedst mulige placering på de søgeord, som du gerne vil findes på. Så, simpelt design eller ej, SEO delen er et reelt stykke arbejde, som du ikke bør undlade at få lavet eller alternativt selv at lave. Det er bare nemmere at implementere, når det er tænkt ind fra starten og det vil være mit bidrag til dit design.

Venlig hilsen
Ole

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 00:51

Ole Thorup:

Morten Zachariasen:
Kan du forklare mig hvorfor jeg skulle bruge 15-20.000 på en webshop, når jeg længere oppe er blevet oplyst om at jeg kan få en shop for 8-10.000?

15.000 er måske den rigtige pris, alt efter dit designoplæg. Det kan jeg jo ikke vide på dette stadie. Men du får en nøglefærdig løsning, hvor din præsentation, handelsbetingelser, kategorier, enkelte produkter etc. er sat op, incl. søgeoptimering af shoppen med tilhørende vejledning for fremtidige produkter og vejledning i hvordan du håndterer admin delen.

8-10.000 kr. er nok niveauet for design arbejdet, men dine kategorier og produkter skal også implementeres korrekt i designet i forhold til Google, så du får den bedst mulige placering på de søgeord, som du gerne vil findes på. Så, simpelt design eller ej, SEO delen er et reelt stykke arbejde, som du ikke bør undlade at få lavet eller alternativt selv at lave. Det er bare nemmere at implementere, når det er tænkt ind fra starten og det vil være mit bidrag til dit design.

Venlig hilsen
Ole

Jeg vil selvfølgelig hellere betale det ekstra, og så være fuldt tilfreds med min shop. Hvad præcis mener du med "implementeres korrekt i designet" ? For mig lyder 15.000 som mange penge, da jeg herudover også skal tænke på PBS? De løber mig uanset hvad op i over 20.000 kr. Det burde simpelthen kunne gøres billigere. Det er min første webshop og det er som sagt en forholdsvis lille forretning.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)