Skriver på vejne af min Mand! Min mand har fået en rigtig god idé og jeg tror der vil være noget i det. Nu vil jeg gerne høre jer KÆRE AMINOER!!! vil i benytte jer af denne idé. For der vel nogle af jer der tager på musikfestival! ideen er at man kan booke en campingvogn med udstyr og så vil den blevet stillet op på give festival! Det eneste man skal havde med er tøj,dyne og selvfølgelig mad og øl. Campingvogene vil stå klar når man kommer, og når man er færdig med festivalen kan man pakke sig sammen og tage afsted igen. for vognen vil blive afhentet af os og rengjordt så den er klar igen. Vil lige sige det er ikke nye vogne men vogne af ældre dato. Selvfølgelig vil i havde en pris. campingvogn 4personers. 3dages festival 1180kr. gasflaske for 3dage 180kr ialt 1360kr VIL I BENYTTE JER AF DETTE TILBUD? HÅBER AT FÅ NOGLE TILBAGE MELDINGER |
Min vurdering er, at I vil få brug for at lave nogle aftaler med de musikfestivaller, I ønsker at betjene.
Nogle musikfestivaller har jo deres egne tilsvarende løsninger, som festivallen tjener penge på. I kan komme i modvind, hvis I begynder at tjene penge på festivallens område. Jeg ville ikke kaste mig ud i det uden aftaler med festivallerne.
Om jeg ville benytte tilbudet?
Måske - det er i hvert fald ikke prisen, der afskrækker. Men nu er jeg jo også en "voksen" festivalgæst.
mvh Hans