Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Festival Vognen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver på vejne af min Mand!

Min mand har fået en rigtig god idé og jeg tror der vil være noget i det.

Nu vil jeg gerne høre jer KÆRE AMINOER!!! vil i benytte jer af denne idé. For der vel nogle af jer der tager på musikfestival!

ideen er at man kan booke en campingvogn med udstyr og så vil den blevet stillet op på give festival! Det eneste man skal havde med er tøj,dyne og selvfølgelig mad og øl.

Campingvogene vil stå klar når man kommer, og når man er færdig med festivalen kan man pakke sig sammen og tage afsted igen. for vognen vil blive afhentet af os og rengjordt så den er klar igen.

Vil lige sige det er ikke nye vogne men vogne af ældre dato.

Selvfølgelig vil i havde en pris.

campingvogn 4personers. 3dages festival     1180kr.

gasflaske for 3dage                                      180kr

ialt                                                               1360kr

VIL I BENYTTE JER AF DETTE TILBUD?

HÅBER AT FÅ NOGLE TILBAGE MELDINGER

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:07

Min vurdering er, at I vil få brug for at lave nogle aftaler med de musikfestivaller, I ønsker at betjene.
Nogle musikfestivaller har jo deres egne tilsvarende løsninger, som festivallen tjener penge på. I kan komme i modvind, hvis I begynder at tjene penge på festivallens område. Jeg ville ikke kaste mig ud i det uden aftaler med festivallerne.

Om jeg ville benytte tilbudet?
Måske - det er i hvert fald ikke prisen, der afskrækker. Men nu er jeg jo også en "voksen" festivalgæst.

mvh Hans

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 12:12

Det var også planen, at kontakte div festivaler. Ved at mange festivaler har et koncept med telte, men hvem kender ikke det problem med telte.

Men tak hans for dit indlæg*SS* MEN spørgsmålet var mere om der var nogle der ville bruge denne service

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 01:58

Desirée:

Skriver på vejne af min Mand!

Min mand har fået en rigtig god idé og jeg tror der vil være noget i det.

Nu vil jeg gerne høre jer KÆRE AMINOER!!! vil i benytte jer af denne idé. For der vel nogle af jer der tager på musikfestival!

ideen er at man kan booke en campingvogn med udstyr og så vil den blevet stillet op på give festival! Det eneste man skal havde med er tøj,dyne og selvfølgelig mad og øl.

Campingvogene vil stå klar når man kommer, og når man er færdig med festivalen kan man pakke sig sammen og tage afsted igen. for vognen vil blive afhentet af os og rengjordt så den er klar igen.

Vil lige sige det er ikke nye vogne men vogne af ældre dato.

Selvfølgelig vil i havde en pris.

campingvogn 4personers. 3dages festival     1180kr.

gasflaske for 3dage                                      180kr

ialt                                                               1360kr

VIL I BENYTTE JER AF DETTE TILBUD?

HÅBER AT FÅ NOGLE TILBAGE MELDINGER

Hej Desirée

Jeg tror det kommer til at halte en del med indtjeningen.

Fordi:

Pris =                                                                kr. 1.180 - moms = 944
Skader 10% pr. udlejning                             kr.                                -88 
Transport f.eks 100km(x4) fra hvor i bor    kr                              -288  udregnet ved 10km pr. liter 9kr.(-moms) literen måske lidt lavere lige i øjeblikket men
Forsikring ? rent gæt kr. 5000/årlig            kr.                               -100
resultat med de få udgifter jeg har med    kr.                                468

Gas  vil være en ren service det vil i kun tjene på hvis ikke de bruger det hele.

Så har ikke løn til alle de timer i vil bruge på det.

www.godik.dk er en af landets største udlejere af diverse ting til festivaller, de har en time pris på levering på kr. 400 andre tager km. penge men fælles for dem er et de vil være meget dyrer at have dem til det.

Dette skal ikke være for at spolere jeres ide, men da jeg arbejder med udlejning selv vil jeg gerne give lidt input.

Hvis i skulle lave conceptet med campingvogne skulle i hører campingpladser rund i jeres område Max. 25-30 km, hvor dem der ville have en hytte men ikke fik bestilt i tide kan leje jeres, så kunne der måske være lidt i det til de priser.

Transporten og tiden er de store udgiftsposter ved udlejning. (når aktivet er købt)

mvh.

Thomas Bonde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)