Hejsa
Vi er ved at starte et ApS og skal i den forbindelse have fundet en revisor. Først og fremmest skal den enkeltmandsvirksomhed der skal omdannes....vuderes og dernæst skal den omdannes til et ApS.
Vi har vedtægter og anpartsoverenskomst.
Vi ønsker at fravige revisionspligten og skal som sådan ikke bruge en revisor på længere sigt.
Hej Kenneth Boysen.
Hvad er det for en type aktiver du skal sælge til dit ApS ?
Umiddelbart lyder det som en opgave for en lokal revisor hvorend du holder til - hvis du altså ikke stifter med kontant kapitalindsprøjtning.
Det er bare at kontakte den første og den bedste i telefonbogen - og Peter har ret i at du kommer til at betale det hvide ud af øjnene for sådan noget småtteri - sådan er livet. Til gengæld slipper du for at blive flået af en revisor senere hvis du kan styre dine finanser selv :-)
Hvis Peter er leveringsdygtig og han kan tilbyde sin hjælp jvf sin prisliste og det er den midterste takst (850kr pr. time) han vil bruge i dette tilfælde - ligger han rent faktisk i den billige ende og må derfor være at anbefale.
Held og lykke med dit ApS - jeg formidler i ny og næ denne slags ydelser, men når du ikke har brug for andet vil det være synd hvis jeg skulle ind over - derfor deltager jeg ikke selv i denne budrunde.
Venlig hilsen
Jørgen Olsen