Hej Desirée.
Jeg skal starte med at sige at jeg ikke tager på festivaler, og derfor ikke er en potentiel kunde.
Udlejning af hvad som helst, kan være en god forretning. Jeg udlejer selv bl.a. Dankortterminaler og kasseapparater, og er efter 9 måneder lige ved at være der hvor jeg kan tjene penge på det 
Men jeg har også måtte betale lidt lærepenge undervejs. Meget af det burde jeg have regnet ud, men man tænker jo ikke på alt.
Når jeg sælger en mobil Dankortterminal, er det yderst sjældent at der sker noget med dem. Men når jeg udlejer samme type terminal, er det helt fantastisk hvor ofte jeg er nød til at sende dem på værksted. Jeg har en hel del udlejningsterminaler, men har som regel altid 10 - 15 stk. på værksted. Nogle af dem med nogle helt groteske fejl, og andre med fejl der ikke kan undgås med terminaler der bruges meget.
Det jeg vil frem til er at du skal være opmærksom på at folk der lejer, absolut ikke passer på tingne som var det deres egne. Og campingvogne på festivaler, kunne jeg forestille mig er en udsat størrelse. Du tager naturligvis et depositum, hvilket er godt. Men hvis du i dine lejevilkår ikke har taget højde for det hele, kan du risikere at skulle tilbage et depositum, selvom du skal bruge en formue på at få vognen klar igen.
Hvad gør i iøvrigt hvis gas eller strøm eller andet går i stykker under festivalen? Tager I selv ud og ordner det, eller har I en servicepartner? Og hvor lang tid vil der gå? Jeg har ikke så meget forstand på campingvogne, så jeg ved ikke hvad der kan gå galt. Men jeg ved at det er en god idé at være afklaret med hvad man gør, for I kan næsten være 100% sikre på at noget vil gå galt under udlejning 
Nå men jeg vil bare ønske dig held og lykke med projektet, og opfordre jer til at gennemtænke alle tænkelige og især utænkelige scenarier, så I ikke brænder fingerene når i starter op.