Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biludlejning / Ideer søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi driver en landsadækkende kæde med udlejning af brugte biler under navnet one2move, i kæden deltager mere end 30 selvstændige franchise tagere, der udlejer over 200 biler hver dag.

Grunden til indlægget er at vi i 2008 har haft en udlejnings procent på 57,1 %, og grundlæggende er det rigtig godt.

Men det betyder også at vi gennemsnitlig har mindst 86 biler stående hjemme, og vores tanker går så på hvorledes at vi kan udnytte denne "overskuds kapasitet" positivt.

Følgene retninger har vi selv tænkt på:

1. Delebils klub ( der udnytter overskuds kapasitet. )

2. Kør gratis ( tilbyde klubmedlemmer at køre gratis, når vi har overskuds kapasitet.)

Hvis der sidder nogle af jeg med nogle fantastiske ideer eller indspil vil vi gerne høre fra jer.

Mod nye mål

Flemming Hebsgaard

One2move

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:17

Har en ide til jer, har selv gået med en ide med at leje biler ud.

Ideen er at man kan da også tilbyde virksomheder at de kan leje biler til deres ansatte, selvfølgelig kræver det lidt. mn tror da godt i kan gøre det.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:23

Hej

Biludlejning er noget jeg gør RIGTIG tit så jeg ved efterhånden alt om det

Og i er meget langt bag ud, det med maks km er forlængs forbi det hedder fri km og nu er man også begyndt at fjerne dep. se så snaker vi

plus i er ALT for dyre

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 06:00

Hej

Tak for din ide.

Vi har aldrig set anatte som vores kunde potientiale. Men du har helt ret det kunne være en mulighed at tage denne gruppe af mennesker med i vores kommende planer.

Tak

Flemming Hebsgaard

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 06:03

Hej Martin

Tak for dit indlæg.

Fri km / ingen depositum og lavere priser.

Vi undersøger markedet og hvis du har ret, så må vi se om der er mugligheder for at justere.

Mvh.

Flemming Hebsgaard

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:58

Hej

Du må undeskylde min måde at skrive det på, 2 gange har jeg lejet bil hos jer 2 gange har det været noget hø.

Men måske kunne vi finde ud af noget jeg ved som kunde gemmen 3 år hos mange udlejnings firmaer hvordan det skal være

Du kunne give mig et kald på 31601415

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Tilmeldt 17. Nov 08
Skrevet kl. 15:06

Hej Martin

Det gør mig ondt at høre at den leverede ydelse ikke har været tilfredsstillende.

Men vi har 32 afdelinger der hver dag udlejer mere end 200 biler, så hvis jeg skal kunne gøre noget ved det skal du lige beskrive problemet for mig i en mail.

Du kan sende mailen til mail@one2move.com

På forhånd tak.

Flemming Hebsgaard

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)