En ven og jeg har tænkt os at starte et mobildiskotek, men til at starte med undersøgte vi priser på udstyr, lyd, lys og dj udstyr. Og i min undersøgelser fandt jeg ud af, at der i virkeligheder er mange flere administrative ting i det end bare lyd, lys og dj, så derfor har jeg en del spørgsmål.
Hvordan starte man sit eget mobildiskotek ? Jeg jeg har undersøgt en hel del på nettet og læst en del på de forskellige mobildiskotekers hjemmesider. Og der står at kunden modtager en kontrakt inden festen begynder
Hvilken betingelser kan der evt stå i en kontrakt ? Hvorfor laver man en kontrakt ? Og hvad bruger man den til ? Er det for at være sikker på at mobildiskoteket stadig tjener penge hvis kunden bakker ud ? Hvor kan man få lavet forskellige typer kontrakter og hvad koster det ? Og hvad skal de indeholde ? Er der advokater involveret ? Skal der være nogle sikkerhedsmæssig betingelser i kontrakten i folhold til hvis der går ild i bygning eller i lyd og lys udstyret ? Hvilken sikkerhed har kunden ved at skrive under på en kontrakt ? eller er kontrakten kun en fordel for mobildiskoteket ?
Håber der er nogen der ude som kan give svar på mine spørgsmål omkring kontrakter vedrørende mobildiskotek.