Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankernes modvilje til finansering,

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:58

Hej JuniorK,

Udemærket artikel du har fundet, og det er på baggrund af lige præcis dette der fik mig til at rykke dette indlæg ind. Dette er baseret på virksomheder der har  været grundlagt og eventuelt har været eksisterende i længere tid. Jeg siger blot at det er en kamp at få bankerne til at lysne muligheder i nyopstartede virksomheder i finansielle situation som verden befinder sig i pt. Jeg prøver blot på at sige for 2 år siden kunne man låne op til 200.000 blot ved at have cvr nr næsten, til at nu skal du have mere end brune, blå, grå eller hvilken slags øjne der har hjulpet for overhovedet for at bare få en konto.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

Genach:

Hej JuniorK,

Udemærket artikel du har fundet, og det er på baggrund af lige præcis dette der fik mig til at rykke dette indlæg ind. Dette er baseret på virksomheder der har  været grundlagt og eventuelt har været eksisterende i længere tid. Jeg siger blot at det er en kamp at få bankerne til at lysne muligheder i nyopstartede virksomheder i finansielle situation som verden befinder sig i pt. Jeg prøver blot på at sige for 2 år siden kunne man låne op til 200.000 blot ved at have cvr nr næsten, til at nu skal du have mere end brune, blå, grå eller hvilken slags øjne der har hjulpet for overhovedet for at bare få en konto.

Det skal lige siges at jeg har opnået mit lån for ikke mere end 1-2 uger siden. Hvis overhovedet så længe.
alle mine papirer var også i orden. Der var tænkt mange ting ind i hele processen, og jeg gav ikke op ved første bank som gav mig afslag. Så det er sku muligt. 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:33

Jeg ville nok tage turen rundt til lidt forskellige banker, men det er vigtigt du lige får styr på termerne. Er de 150K årets forventede overskud? Hvis I kalder det db, kan jeg godt forstå bankerne er lidt skeptiske, men hvis alle udgifter stort set er afholdt er det jo lidt mere positivt.

Hvad skal I bruge en bankgaranti til? Det er dyrt og besværligt.

Alternativt lån 20 K hver og skyd dem ind som lån.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)