Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til græsklipning samt snerydning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg ved godt der ikke er sæson for det nu men der bliver jo engang Big Smile

Vi har vundet en hel del arbejde i hele nordjylland og midtjylland . Derfor har jeg brug for et antal samarbejdspartner som vil klippe græs ved virsomheder og kommuner og om vinteren sprede salt samt rydde sne ...

såfremt du ikke selv har den stor maskinpark så lad min endelig høre fra dig da vi har maskiner

lad mig høre fra dig så skal du få flere oplysninger

martin

Fra Gudme
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34

Hej martin hvis du mangeler en til at slå græs i jylland kan du bare kontakte mig . Jeg køre over hele danmark .Dukan kontakt mig på tlf. 23802742 eller på e-mail kanservice@jubii.dk Jeg er selvstændig entreprenør.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:25

Hej Martin 

Jeg driver et lille anlægsgartnerfirma i det østjydske og vil da meget gerne høre nærmere, om hvad du havde i tankerne. Vi har 10 års erfaring med servicering af både virksomheder og boligforeninger. Du er velkommen til at kontakte mig på 20 - 73 45 45.

Vh.

Peter 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:49

Hvis der er nogen med tilsvarende tilbud på hjælp med snerydning i København og omegn , hører jeg gerne fra jer. Vi giver mange tilbud for tiden, og til næste år bliver der endnu mere.

Priserne taler vi om

mvh

Aktiv 3

Snerydning og ejendomsservice

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Hej Martin.

Hvis du evt. mangler en bogholder, så er du velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)