Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chris Macdonald, jo tak! STOLT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak,

Jeg blev ringet om af min tidligere skole her den anden dag og blev spurgt om jeg ikke kunne tænke mig at holde et fordrag om hvordan jeg startede mine to virksomheder fra da jeg var 16, (er 17 idag, næsten 18 ;) ). Og det ville jeg da meget gerne, også for at give lysten til at motivere andre unge!

Men nu kommer det FEDE,

Jeg spurgte i hvilken anledning det var også sagde han at det var fordi at jeg og 2 andre skulle holde et fordrag sammen med Chris Macdonald! Så JO TAK, skal endelig mødes med min guru!!!!! :O

Et lille og meget hurtig hjuple indlæg fra mig!!!!

God jul ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:59

Skide fedt!

TIllyke med det!

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:11

Stort tillykke Smile

Hvornår oprettede du pokertil? Kan nemlig ikke få dit cvr-nr til at give nogle resultater.

Mvh

JuniorK

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:18

Hej Nicolai

Tillykke med det.

Det er godt for McDonalds-klovnen, at han har dig som trækplaster - så skal han nok få publikum... Wink

- nej jeg er ikke lige så forelske i ham, som du er, men det er da fedt at være på sammen med et stort navn - især, når det er én som du ser op til.

Husk at du ikke skal lade dig imponere af ham. Han er ikke mere menneske end du og jeg. Lav dit foredrag med din egen personlige udstråling. Det er fristende at komme med bemærkninger som "Chris har jo sagt det her mere præcist, men jeg vil gerne...". Pas på med det. Hvis du vælger at give udtryk for din ros eller begejstring, så stil dig selv i lyset og ikke i skyggen af det. "Chris har været en inspiration for mig på disse punkter - Jeg gjorde sådan her..."

God fornøjelse - og nyd det.

mvh Hans

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 16:37

Hej Hans,

1000 tak ;)

Har godt tænkt på det med at jeg skal være mig selv, og det kender jeg også alt til for er også entertainer til dagligt og tager ud som konferencie på koncerter og som tryllekunstner :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 16:39

JuniorK:

Stort tillykke Smile

Hvornår oprettede du pokertil? Kan nemlig ikke få dit cvr-nr til at give nogle resultater.

Mvh

JuniorK

Hej!

Jeg startede pokertil for lidt over et år siden og solgte det for nogle måneder siden så det er derfor du ikke kan finde det på mit CVR :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)