Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros modtages med glæde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne hvis i gider kommentere på min nye side, www.firmakonsulent.dk Jeg har fået lavet nyt design på siden.

Alle kommentarer modtages med et smil :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 03:30

Hej Peter,

Tillykke med dit nye design. Jeg kan godt lide at siden er simpel - Den er meget nem at finde rundt på. Jeg synes dog der mangler en kontaktformular.

Mht. designet vil du nok få hårdere svar en mit. Jeg synes generelt at design ikke ser professionelt ud. Selve opbygningen er sådan set fint, og man kan derfor nemt få siden til at se lidt mere lækkert ud. Farverne, skriften i logoet og billedet spiller ikke helt.

Jeg tror du kan få mange gode tilbud på designet til en meget billig penge. Ligeledes skal du være velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have det piften en tand mere op.

Held og lykke med din forretning og god jul.

Fra Ordrup
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:51

Nej, det kan du gøre betydeligt bedre. Enig i at designet er skidt, men det værste er dine tekster, især din forsidetekst. Den skal du arbejde meget mere på. Det er her dine kunder skal forstå, hvad du laver og hvorfor de lige skal vælge dig. Du forsøger, men det virker ikke.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 04:49

Nikolaj Astrup Madsen:
Mht. designet vil du nok få hårdere svar en mit. Jeg synes generelt at design ikke ser professionelt ud. Selve opbygningen er sådan set fint, og man kan derfor nemt få siden til at se lidt mere lækkert ud. Farverne, skriften i logoet og billedet spiller ikke helt.

Enig! Ked af at sige det, men designet ligner noget, der er løgn. Få hellere en professionel til at lave det!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Hejsa

Tak for svarene :) og jeres ligefremme måde at sige tingene på. på grund af tidsmangel vil jeg ikke lige love jer at det ændres fra imrogen :P

Mit syn er på siden af der skulle være liv i den, og at grøn og hvid var nogle gode lyse farver.

Og til jeres orientering er det ikke mig selv der har lavet den, det er min private programmør.

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:55

Hej Peter,

Hvad angår dit design, så er der nok andre der er væsentligt klogere end mig. Uanset design, er det dog vigtigt at det afspejler tryghd og seriøsitet, i ord og menuvalg.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan se hvem du henvender dig til ! Jeg ved heller ikke hvad det er du tilbyder. Hvad er dine/jeres specifikke kompetencer. Hvad dækker "8 års erfaring". Har i nogle gode referencer som kan puttes på ?

Som sagt - designet betyder mindre for mig, men indholdet...

C:

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:02

For at starte med det positive først:

Siden fungerer ekstremt hurtigt! Men alt andet ville også være helt galt når der nu ikke er mere indhold på siden.

Herefter til det alvorlige:

Designet virker ikke særlig professionelt. Du skriver at det er din "private programmør" der har lavet det, og det er sikkert blevet lavet dejligt billigt. Nogle gange må man bare indse at man ikke kender nogen privat som er god nok til at lave det professionelt. Jeg er sikker på at din "private programmør" er rigtig god til andre ting. Så lad ham lave de ting, og få én med forstand på design til at lave din hjemmeside Smile

Selve opbygningen af siden synes jeg egentlig er dejlig overskuelig, og fungerer fint.
Men designet mangler en hel del finpudsning før det er iorden.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis jeg skal kigge på det. Klik her: http://pwm.dk/contact.php

Det vil formentlig ikke tage mere end et par timer at lave om på de ting der skal laves om på.

Nå ja, du mangler en kontaktformular, som én af de andre debattører også nævner Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Hej PWM

Tak for din kommentar, jeg tager nu dette til efterretning. og vil undersøge mulighederne for at få tilrettet det sidste.

Muligvis henvender jeg mig til dig :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)