Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolt Hasselager
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Vi er i den sidste fase i udviklingen af et system, henvendt til iværksættere/personer der ønsker en flot hjemmeside med CMS system, for billige penge. 

Med CMS-systemet er det muligt at redigere alle sider og eventuelt tilvalgte moduler, og eftersom vores målgruppe er iværksættere og privat personer, uden kendskab til programmering eller opsætning af hjemmesider, skal systemet være så let som muligt. 

Derfor ønsker vi folk til at teste vores system igennem hele processen fra bestilling til brug.
Herefter ønsker vi feedback fra testerne, især med henblik på brugervenlighed og funktionalitet.

Til alle testerne tilbyder vi hjemmesiden gratis, og den kan beholdes efter testen.
Siden vil selvfølgelig være fuld funktionel og uden fejl, da det er brugervenlighed og funktionalitet vi tester.

 

Så mangler du en ny hjemmeside, og har du lyst til at hjælpe i udviklingen af et nyt system, så er du meget velkommen til at kontakte os i denne tråd!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Kommende weshop skal integreres med Vulf.dk eller med et endnu ikke købt domæne.

Vulf.dk er der ikke lavet noget særligt på da jeg ikke kan finde en template ved one.com som passer mig.

webshop ligger på http://hartmann-outdoor.shoppinnet.com/ 

Den er jeg ikke kommet særligt langt med. eller... øhhh  har arbejdet på den i 1 time. 

 

Med venlig hilsen

Vulf.dk

Det var da et forslag.  

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Som jeg skrev i den anden tråd, så er jeg klart interesseret i at teste jeres CMS system af også.

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en nyopstartet tømrer virksomhed som står og mangler en hjemmeside, vi har købt domæne og webhotel, det eneste vi faktisk mangler er hjemmesiden, og vi vil meget gerne teste jeres CMS system. Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Min kæreste vil gerne lave en ny portal for kvinder. Hun leder i øjeblikket efter et CMS system, men har ikke rigtig kapitalen til at købe et ordenligt system, og vores egne evner med et opensource rækker ikke langt. Så hun vil meget gerne bytte feedback for et godt grstis CMS system. Jeg vil selvfølgelig også gerne give jer noget feedback hvis hun bliver en af jeres testpiloter.

 

Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg står for at skulle bruge et CMS system med online betaling og vil meget gerne afprøve jeres system.

 

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg har lige fået lavet en ny blog og står at mangler en hjemmeside til nogle produkt info. Så jeg vil være meget interesseret i at teste jeres nye system.

De bedste hilsner

Henrik

Personlig Træning & Livsstils Coach

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer har yderlig en hjemmeside hvor jeg kunne tænke mig at afprøve jeres CMS på, hvis dette er interresant.

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

 

Jeg har en hjemmeside, men overvejer at forny den.

 

Mangler i stadigt testpersoner??

 

MVh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i stadig mangler testpersoner, er jeg meget interesseret.

Jeg kan fanges på 61 387 782.

Klaus

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)