Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have et skræddersyet maleri?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver, sammen med min partner, en online kunsthandel, hvor man kan købe og leje malerier. Vi er kommet på en ny forretningside, som jeg meget gerne vil have noget feedback på. Håber I vil hjælpe med nogle konstruktive indlæg.

Vi overvejer at lave en sektion på vores hjemmeside, hvor kunderne kan "skræddersy" deres eget maleri. Jeg forestiller mig en side, hvor man som kunder vælger:

• Hvor stort skal maleriet være
  • Med eller uden ramme
  • Ønsker til farver som maleriet gerne må indeholde
  • Farver som maleriet absolut ikke må indeholde
  • Stilart maleriet gerne må være inspireret af
  • Evt. billedupload af et andet maleri, som maleriet skal være inspireret af

Når kunden har udfyldt disse informationer er tanken, at få lavet en skitse i hånden fra en af vores kunstnere (vi har tilknyttet 8 kinesiske kunstnere og 2 danske kunstnere). Denne skitse bliver kunden præsenteret for, hvorefter han/hun kan komme med rettelser og endelig vil maleriet blive lavet og sendt til kunden.

Hvad synes I om denne ide? Tror I der er afsætningsmuligheder for sådanne "skræddersyede" malerier?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:22

Hej Last Touch.

Jeg synes det er en super idé.

Det er da en oplagt gaveidé, og samtidig et godt supplement til jeres forretning.

I kunne evt. vise nogle "prøver" på resultater, med forklaring på hvilke kriterier maleriet er lavet ud fra.

Glæder mig til at se hvad i finder på :-)

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Glaspatch - Kunstmosaik - Mette Enøe Skrevet kl. 20:46

Hvorfor kun malerier?

Check www.glaspatch.dk   . Mosaikker er lettere at skræddersy, da de kan lægges løst og først fixeres efter godkendelse. - og kundens egen materialer kan indkoorporeres. - og så er de stadig unikke, selvom de er påvirket af kunden.

Glad glashilsen  Mette

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Fra  Last Touch Skrevet kl. 17:03

Mange tak for feedback og input.

Det er helt sikkert også planen at vise nogle "prøver" på resultater, så kunderne får en ide om, hvor store mulighederne er.

Faktisk overvejer vi i fremtiden også at tage bl.a. glaskunst med i vores Last Touch koncept, men vil gerne fokusere på malerierne de første par år. Du har fuldstændig ret i at f.eks. glaskunst vil egne sig perfekt til denne ide omkring skræddersyede produkter.

Hvad siger I andre til ideen omkring skræddersyede malerier?
Ville I kunne finde på at købe sådan et maleri?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:22

Det ville helt sikkert være et tilbud jeg ville benytte mig af, alt efter pris selvfølgelig. Har faktisk manglet sådan en service når jeg har været på udkig efter nyt kunst. så et stort go herfra:-)

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Glaspatch - Kunstmosaik - Mette Enøe Skrevet kl. 21:46

Du skal væte opmærksom på, at der faktisk er mange kunstnere, som gerne vil udføre mod bestilling, og som på nettet gør opmærksom på dette.  Så dit konceprt er ikke direkte nyt. - Men måske kan du være bedre til at markedsføre ideen.

Se f.eks. på www.cybergalleriet.dk   eller www.cybergalleriet.dk/gallerier.asd Her kan man klikke af for hvilke kunstnere, som udfører bestillingsarbejde.

En anden ting er, om man synes at kunsten forbliver autentisk og tro mod kunstneren profil,- eller sjælen i værket mistes, hvis der styres for meget ?

Personligt vil jeg hellere inspireres og guides  Wink  

Glad glashilsen  Mette Enøe

www.glaspatch.dk  Glaskunst  Unik kunstmosaik  

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:03

Det lyder godt Christian. Du endelig følge med på vores hjemmeside de kommende måneder. Jeg er ret overbevist om, at vi prøver denne ide af, da vi har fået mange positive tilbagemeldinger.

Mette, du har fuldstændig ret i, at selve ideen ikke er ny. Men måden at systematisere ideen samt gøre det let og overskueligt for kunderne at bestille har jeg ikke set før.

Der er et muligt produkt (som endnu ikke har slået igennem) og jeg tror der er en forholdsvis stor målgruppe... så er det bare i gang :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:33

Det kunne jo være genialt at have et malet billed af sit logo / firmna navn hængende på vægen, hvilket prisleje vil et sådant maleri ligge i?

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Glaspatch - Kunstmosaik - Mette Enøe Skrevet kl. 23:13

Hvordan ser dit logo ud ?

Vil du have en pris for en Glasmosaik ? 

- Jeg har bl.a udført Faxe kommunes våbenskjold "Rimfaxe og Skinfaxe"  i mosaik. Den hænger i Byrådssalen i Rønnede. - samt støre logo delt i 3 for firmaet Exhausto.

Desværre nægter billederne at flytte sig herind!

Glad glashilsen Mette

www.glaspatch.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:55

Lars Bo Thomsen:

Det kunne jo være genialt at have et malet billed af sit logo / firmna navn hængende på vægen, hvilket prisleje vil et sådant maleri ligge i?

God idé, det lyder som noget jeg godt kunne tænke mig at få lavet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)