Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KaosPilot som uddannelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder her og skal igang med uddannelse nu, og er lidt på bar bund. Har så mange ideer, planer og ambitioner, så det hele bare er én stor tåget bobbel med et svagt lys for enden af tunnelen.

Da jeg i min desperate søgen på nettet efter oplysninger og jagt på mine muligheder indenfor uddannelse faldt mine øjne på KaosPilot - men kan man kalde det en egentlig uddannelse?

Når jeg hører ordet uddannelse tænker jeg bachelorer og cand.merc'er osv, men det er måske bare mig der er lidt snæversynet?

KaosPilot lyder jo superinteressant, men er det et værdigt alternativt til 3 eller 5 årig handels-akedemisk uddannelse fra CBS eller Århus School of Business?

Har kigget på deres hjemmeside, men kan ikke lige finde noget information om hvorvidt uddannelsen kan betragtes som en egentlig uddannelse.

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:10

Hejsa ;)

Jeg ville gerne snakke en masse om den tossede måde danskerne generalt ser uddanelse, men det spare jeg dig for. Som jeg personligt ser "uddannelse", handler det om en fase hvor man prøver at skrabe en masse basal viden til sig omkring noget man godt kunne tænke sig at arbejde videre med i fremtiden. Der hvor DU har interessen og der hvor DU virkelig ved med dig selv du vil gøre alt hvad du kan for at lære så meget så muligt fordi det er interessant for dig, der skal du "in my world" vælge at tage hen.

Nu kender jeg desværre ikke Kaos Piloterne specielt godt, men hvis konceptet af det er noget der appelere til dig, så hvorfor ikke?
Folk har altid travlt med at sige den og den uddanelse er god, men det handler om en ting.. DIG, hvad har du lyst til at lave?

Når folk kommer og siger de tager en uddanelse som arkitekt fordi der er mangel på dem eller modsat ikke tager en uddanelse som murer fordi "dem er der alt for mange af" er det min overbevisning at så længe man er god til og brænder for det man vil lave, skal man nok komme frem i verden... det er muligt der er massere af murer'e men hvis de ikke er der fordi det er det de brænder for, bliver de hurtigt overhalet på alle leder og kanter.

Mvh
Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:22

Hej,

Jeg kender to, som er uddannet Kasospiloter og de har taget uddannelsen på universitetet, og JO det er en uddannelse ;)

- God jul!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:59

Kig om den er adgangsgivende til nogen overbygninger f.eks.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)