Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger og idésamler søges til start i januar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og glædelig jul

Jeg har med min hjemmeside www.viflytterdinbil.dk , efterhånden brug for en sælger / idésamler , til at sætte nogen af mine fremtids idér op på en salgsmæssig attraktiv måde , for derefter at sælge idérne til mine nuværende kunder (de skal til at betale lidt for at stå på siden) , og evt finde kunder til min side i de geografiske huller der er i mit nætværk på siden.

Jeg har en del forskellige argumenter for at mine kunder skal til at betale for at stå listet på siden osv.
Men jeg er ikke sælger af natur og frygter at jeg taber for mange potentielle kunder hvis jeg selv skal forsøge at overbevise dem.

Der skal skrives et salgsbrev / fremtidsvision for min hjemmeside som skal varme kunderne op til at forstå nødvendigheen af at betale for min ydelse, samt derefter følges telefonisk op på brevet efter en given tænke periode, og hvis det bliver nødvendigt opsøges kunder til de huller er måtte blive i landkortet.

Jeg har en del tilkendegivelser fra mine listede kunder , at de er rede til at spytte lidt i kassen , så regner ikke med at det er op ad bakke hele tiden , men hvorfor miste kunder på dårligt salgstallent Indifferent

Yderliger info osv kan fåes på mail : tc@viflytterdinbil.dk

Ser frem til at høre fra dig

Mvh

Torbjørn Christensen
www.viflytterdinbil.dk

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:18

Hej Thorbjørn - jeg kunne være intereseret - kontakt mig endelig med et mere detajleret idegrundlag hvis du ønsker det.

jeg har seks års erfaring med salg (kanvas, koncept og KAM)

mvh Theis Johnson

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:30

Hej Torbjørn

Ideen ser da frisk ud. Fornemmer der er flere vinkler til "salg" for dig:

• Dels at hverve flere leverandører til sitet
  • Dels, som du selv efterspør' at skaffe lidt "tilskud" fra leverandørerne - og ja, selvfølgelig vil de betale
  • At hjælpe/understøtte din virksomhedsidè yderligere - f.eks. ved at sikre en del af din omsætning afsættes til profilering på nettet ... som så igen smitter af på synligheden for de enkelte leverandører.
  • Leverandørerne sikres gennem en minimumsudgift maksimal synlighed på nettet qua dit samlede bidrag
  • Optimering af din hjemmeside - teksterne omkring de enkelte leverandører bør være korte, præcise, målrettede, så vi, som brugere sikres kvik vide, der afføder hurtig reaktion ..

Men tag et kig på min hjemmeside: www.oxeogco.dk

Måske vi sku' mødes og lege lidt med tankerne. Det koster jo da ihvertfald ikke noget Wink Gi' mig evt et ring på 2218 1220

Søndagshilsen fra Henrik Oxe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)