Hej Og glædelig jul Jeg har med min hjemmeside www.viflytterdinbil.dk , efterhånden brug for en sælger / idésamler , til at sætte nogen af mine fremtids idér op på en salgsmæssig attraktiv måde , for derefter at sælge idérne til mine nuværende kunder (de skal til at betale lidt for at stå på siden) , og evt finde kunder til min side i de geografiske huller der er i mit nætværk på siden. Jeg har en del forskellige argumenter for at mine kunder skal til at betale for at stå listet på siden osv. Der skal skrives et salgsbrev / fremtidsvision for min hjemmeside som skal varme kunderne op til at forstå nødvendigheen af at betale for min ydelse, samt derefter følges telefonisk op på brevet efter en given tænke periode, og hvis det bliver nødvendigt opsøges kunder til de huller er måtte blive i landkortet. Yderliger info osv kan fåes på mail : tc@viflytterdinbil.dk Ser frem til at høre fra dig Mvh Torbjørn Christensen
|
Hej Thorbjørn - jeg kunne være intereseret - kontakt mig endelig med et mere detajleret idegrundlag hvis du ønsker det.
jeg har seks års erfaring med salg (kanvas, koncept og KAM)
mvh Theis Johnson