Jeg sidder og roder lidt med en blog som jeg regner med at smide online i løbet af en måneds tid. Jeg tænker (naturligvis) på at smide nogle AdSence reklamer på bloggen, og i den forbindelse har jeg et spørgsmål som i kloge AdSence brugere måske kan svare på. Jeg regner med at smide lidt penge i AdWords for at få lidt gang i besøgstallet, så for at tjekke konkurrencen ud søgte jeg på hovedtemaet på Google, og der kom ingen AdWords reklamer frem. Vil det så betyde at Google heller ikke vil finde reklamer til min blog? Et eksempel: Søg på ordet "ostehaps" på Google - der kommer ingen AdWords på det søgeord. Betyder det så at jeg aldrig vil få AdSence annoncer på min blog hvis den primært handler om, og beskriver ostehaps? Det er kun et eksempel - den kommer til at handle om noget andet ![]() mvh Carsten |
Google AdSence spørgsmål
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
sig dig? Hvis de har AdSense ads, så har du også. Adsense/content ads bliver vist på "emne" basis fremfor "keyword" basis s.v. jeg ved. Men undtagen hvis dine AdSense ads er nogle der giver $$$ - så virker Adwords som en dyr strategi...? :-) |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)