Hej Jeg har fået en forespørgsel fra en kunde, der skal have en webshop.
Jeg er ude efter om der findes nogen systemer der kan bruges sammen med ovenstående punkter? Hvis der er nogen der har erfaringer med løsninger og evt. hvor prisniveauet ca. ligger, Hvis I har yderligere spørgsmål eller noget der er for uklart hører jeg gerne fra jer.
|
Hej Jacob
Vi vil gerne give et tilbud på opgaven. Du kan se lidt om vores webshop her
Det jeg umiddelbart kan se der skal laves af specialudvikling er kundelogin, hvilket er en mindre opgave.
I forhold til at "bruge sammen med C5" så skal det lige forklares lidt nærmere. Hvis der er tale om at der blot skal kunne laves dataudtræk fra shoppen (f.eks. i form af csv filer) så er det inkluderet i systemet som standard. Men, så vidt jeg husker, så kører C5 på en sql database, så det er muligt for os at lave en sammenkøring mellem C5 og webshoppens databaser så handling i webshoppen live vil blive registreret i C5, men det er naturligvis en lidt tungere opgave.
Hvis der ikke er tale om flere specialtilretninger af vores system end nævnt og C5 kravet er af den simple udgave så vil vi ende på en pris på under 25.000kr.
Hvis du har spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707
Mvh Peder