Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sammen med Microsoft Dynamics C5?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en forespørgsel fra en kunde, der skal have en webshop.

• Han skal selv kunne opdatere den
  • Kunderne skal kunne logge ind eller registrere sig for at kunne handle.
  • Private skal ikke kunne handle.
  • Systemet skal kunne bruges sammen med Microsoft Dynamics C5 2008
  • Der skal være en form for lagerstyring
  • Der afsendes faktura til mail når der er handlet færdig
  • Der er ønske om at få et individuelt design
  • 50-100 produkter til at starte med (max 1000 på sigt)

Jeg er ude efter om der findes nogen systemer der kan bruges sammen med ovenstående punkter?
Så man ikke skal til opfinde den dybe tallerken. Det er meget vigtigt at det kan bruges sammen med
Microsoft Dynamics C5 2008.

Hvis der er nogen der har erfaringer med løsninger og evt. hvor prisniveauet ca. ligger,
vil jeg meget gerne høre fra jer.

Hvis I har yderligere spørgsmål eller noget der er for uklart hører jeg gerne fra jer.

Grafisk design, kommunikation og reklame

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:42

Hej Jacob

Vi vil gerne give et tilbud på opgaven. Du kan se lidt om vores webshop her

Det jeg umiddelbart kan se der skal laves af specialudvikling er kundelogin, hvilket er en mindre opgave.

I forhold til at "bruge sammen med C5" så skal det lige forklares lidt nærmere. Hvis der er tale om at der blot skal kunne laves dataudtræk fra shoppen (f.eks. i form af csv filer) så er det inkluderet i systemet som standard. Men, så vidt jeg husker, så kører C5 på en sql database, så det er muligt for os at lave en sammenkøring mellem C5 og webshoppens databaser så handling i webshoppen live vil blive registreret i C5, men det er naturligvis en lidt tungere opgave.

Hvis der ikke er tale om flere specialtilretninger af vores system end nævnt og C5 kravet er af den simple udgave så vil vi ende på en pris på under 25.000kr.

Hvis du har spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:20

Hej Kornbeck!

Mit system kan ikke bruges sammen med Microsoft Dynamics C5 2008, men er indbygget med økonomistyringen.

Webshoppen er standard og kører som et ekstra sytem på kundens eksisterende hjemmeside, som på forhånd kræves, for at kunden kan bruge mit system.

Hvis webshoppen har ca. 50 - 100 produkter koster det 400 kr./mdr. hos mig (+ betalings- og indløsningsservicen).

Du er velkommen til at blive en af mine samarbejdspartnere og kan dermed selv tilbyde kunden webshoppen.

For mere info, vær venlig at kigge nærmere på min e-butiksløsning og mit partnerprogram, hvis link inkluderes i min signatur.

Chuuuuu

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:48

Hej Kornbeck

I vores system EasyFlow, er der integration til C5 via eHandel 1 og 3 modulerne.

Udover vores standard designs, er det er muligt at få udarbejdet et fuldstændigt skræddersyet design. Hvis en af vores standard designs kan tilpasse er prisen 749 kr. ex Moms om måneden, hvis der er istedet skal laves et 100 % skræddersyet design, så giver vi et tilbud på opgaven, når designet foreligger i en Photoshop fil.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:06

Kornbeck:

Hej

Jeg har fået en forespørgsel fra en kunde, der skal have en webshop.

• Han skal selv kunne opdatere den
  • Kunderne skal kunne logge ind eller registrere sig for at kunne handle.
  • Private skal ikke kunne handle.
  • Systemet skal kunne bruges sammen med Microsoft Dynamics C5 2008
  • Der skal være en form for lagerstyring
  • Der afsendes faktura til mail når der er handlet færdig
  • Der er ønske om at få et individuelt design
  • 50-100 produkter til at starte med (max 1000 på sigt)

Jeg er ude efter om der findes nogen systemer der kan bruges sammen med ovenstående punkter?
Så man ikke skal til opfinde den dybe tallerken. Det er meget vigtigt at det kan bruges sammen med
Microsoft Dynamics C5 2008.

Hvis der er nogen der har erfaringer med løsninger og evt. hvor prisniveauet ca. ligger,
vil jeg meget gerne høre fra jer.

Hvis I har yderligere spørgsmål eller noget der er for uklart hører jeg gerne fra jer.

Grafisk design, kommunikation og reklame

Hejsa.

Kan du bruge en oscommerce eller virtuemart webshopløsning og selv købe et design et eller andet sted eller ønsker du tilbud på en samlet løsning?

Vi vil godt kunne hjælpe dig med integration med dit ønskede økonomisystem samt al den anden funktionalitet.

Sørger du selv for at købe et template (design) et eller andet sted til en af de to nævnte shopløsninger (som vi har erfaring med) vil jeg tro prisen ender på mellem 10.000kr og 15.000kr for udviklingen hos os.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis det har fanget din interesse og du ønsker et egentligt tilbud.

VH Jørgen Olsen

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:20

God eftermiddag,

Vi har leveret et af disse produkter før, og den pris jeg kommer med er inkl. design, samt en række andre funktioner som søgeoptimering osv.

Så kan vi altid pille tingene fra, hvis du ikke ønsker design og logo design eller nogle andre funktioner.

Men den pris er  33.500,- (eks. moms)

Du er meget velkommen til at kontakte mig på 6185 6211 eller nc@drive-design.dk

Rigtig glædelig jul!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)