Er muligvis interesseret i 5-6 af domænerne, men ønsker at holde buddene privat, så kan du kontakte mig på martin @ spicyweb . dk, eller måske give mig din mail? :)
7.4 Forbud mod warehousing Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne, der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg er udemærket klar over reglerne, og jeg bryder ingen.
1) Salg har aldrig været meningen, manglende tid har dog gjort det nødvendigt
2) Som du kan se er alle domæner i brug. Intet uloveligt i at sælge domæner som er i brug.
3) Desuden er jeg ikke ude på at tjene på dem, blot have registreringsudgiften ind. Hvis nogle vil lægge 4500 kr. for alle, så er de velkommen. Skal man have flere domæner så skal man dog give mere pr. stk. fordi det bruger mere af min tid.