Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lige hjælpe hurtig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Iaftes sendte jeg et nyhedsbrev ud fra VindmedSimon - I brevet skriver jeg:

Spil og vind 200.000 Euro, som du får direkte ind på din konto!

Hej tilmeldt til VindmedSimon nyhedsbrev.

Jeg skriver på vegne af et nyt tilbud, vi kan tilbyde netop dig! - Vi tilbyder 5 euro som du kan spille for hurtigt, vinder du noget, kan du få dem indbetalt på din egen konto uden noget bøvl, du skal ikke indbetale noget først eller noget som helst.

Det enkel, klik ind og se hvad det er for noget? - Du er trosalt kun 1 klik fra muligheden for 200.00,- KLIK HER
Det kunne da være dejlig med lidt ekstra her i jule tiden?

Skrap dig til 200.000 Euro, som du får direkte ind på din konto!

Mvh.
Simon Mørch

Vindmedsimon.dk

Så tænkte jeg på, nu hvor jeg "skriver under" på mailen, står jeg så til ansvar for hvad der er i linket? - Kan folk der inbetalt penge, og så firmaet er et fup firma, give mig skylden? - Eller hvordan er det lige.

Kom lige i tvil da jeg selv læste det, ved i bare lidt om det?

Mvh.

Simon

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:22

Umiddelbart tænker jeg på at det kunne være noget Spillemyndigheden hos SKAT kunne have noget imod foregår.

Det ligner en overtrædelse af de danske spillemonopolregler, uden at jeg vil lægge hovedet på blokken omkring det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Langt hen ad vejen vil jeg vurdere, at du skal stå inde for dine partnere, og dermed kan du godt blive sat til regnskab for det, som du lover på deres vegne. Jeg ved ikke noget om det juridiske i det, men ofte er det jo sådan, at hvis man som erhvervsdrivende ikke kan leve op til en aftale, så er man ansvarlig, og hvis man mener at skylden findes hos en underleverandør, så må man selv kræve erstatning fra denne. Man kan altså ikke bare "kaste" skylden videre, hvis man selv har lovet noget.

En anden ting er, at du nok burde få nogen til at læse korrektur på det, som du sender ud til folk. Det virker ret amatøragtigt med så mange stavefejl og komma/punktumfejl.

Mvh Morten.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:30

Nu ved jeg ikke hvad det er du laver i din virksomhed men i mine øjne virker sådan noget dybt useriøst. Så hellere købe et skrabelod. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:34

Hej Simon.

Du skriver ikke om det er din egen hjemmeside der står for konkurrencen/skrabespillet.

Hvis det er din egen side er du selvfølgelig ansvarlig!!!

Hvis det tydeligt fremgår at det er en reklame fra et andet firma, er du sikkert på "lovlig grund", men burde nok vælge dine reklamepartnere med lidt større omhu.

Husk at du skal kunne sende nyhedsbreve til modtagerne mere end én gang, ellers er kundedatabasen jo ikke noget værd.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)